مطالب مرتبط:
گزارش تصویری اختصاصی پُرسون از حال هوای مردم در حرم امام رضا(ع) در شب های دهه ی کرامت
جشن میلاد امام رضا در 10 شهر ایران | حضور پرشور مردم
ارتباط مسئولان با مردم مبتنی بر کرامت انسانی باشد
ارتباط مسئولان با مردم مبتنی بر کرامت انسانی باشد
استقبال از پرچم امام رضا(ع) در نقطه صفر مرزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 11:002024-05-18سياسي

ارتباط و همراهی با مردم درسی است که باید از امام رضا (ع) بیاموزیم


عضو هیات علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان و مدیر کانون خدمت رضوی استان ضمن تبریک ایام میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت افزود: ارتباط و همراهی با مردم درسی است که در سبک رفتار حکومتی باید از امام رضا (ع) بیاموزیم.

- ارتباط و همراهی با مردم درسی است که باید از امام رضا (ع) بیاموزیم ایسنا/سیستان و بلوچستان عضو هیات علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان و مدیر کانون خدمت رضوی استان ضمن تبریک ایام میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت افزود: ارتباط و همراهی با مردم درسی است که در سبک رفتار حکومتی باید از امام رضا (ع) بیاموزیم.

دادخدا خدایار در گفت وگو با ایسنا، افزود: خدمت در بارگاه علی ابن موسی الرضا(ع) یک کار بار ارزش و دلی است که می توان با انجام فعالیت های متنوع و مختلف برابر مصداق های تعریف شده، خدمات قابل را به جامعه نیازمند سطح استان ارائه داد.

عضو هیات علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به سیره و سبک زندگی امام رئوف از مردم و مسئولین خواست تا زندگی امام را سرلوحه کار خود قرار داده و از انجام هرگونه خدمت و فعالیتی به افراد نیازمند جامعه دریغ نکنند.

خدایار گفت: تفکر وتعمق در معارف، افکار و اندیشه های انسان کامل چون امام رضا(ع) بهره های فراوانی در امور فردی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه اسلامی، ایرانی و بشری دارد.


برچسب ها: همراهی با مردم - سیستان و بلوچستان - دانشگاه سیستان و بلوچستان - امام رضا - عضو هیات علمی دانشگاه - کانون خدمت رضوی - همراهی
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط و همراهی با مردم درسی است که باید از امام رضا (ع) بیاموزیم

ارتباط و همراهی با مردم درسی است که باید از امام رضا (ع) بیاموزیم