مطالب مرتبط:
نشانه های برآمدگی و فرورفتگی در قوطی های کنسرو را جدی بگیرید
اعلام آمادگی میزبانی مازندران برای سفر بیش از 100هزار زائر اربعین حسینی
نشانه های برآمدگی و فرورفتگی در قوطی های کنسرو را جدی بگیرید
گره کور بر روابط تهران و آژانس؛ رافائل گروسی در سفر به ایران به دنبال چه بود؟
فوری/ یک روزه گواهینامه بگیرید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 18:202024-05-12حوادث

این هشدارهای پلیس را در سفر حج جدی بگیرید


معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ توصیه هایی را به منظور جلوگیری از کلاهبرداری یا هرگونه سوءاستفاده از زائران ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ سعید مجیدی در آستانه اعزام زائران حج تمتع به سرزمین وی، توصیه هایی را به آنان و عموم مردم ارائه کرد و گفت: برگ برنده کلاهبرداران در تحقق اهداف مجرمانه شان بیدار کردن حس حرص و طمع در قربانیان و همچنین مهندسی اجتماعی آنان است.

به عنوان مثال در دورانی که اخبار حج تمتع در جامعه جریان دارد و همه در تکاپوی آمادگی برای این سفر با صرف حداقل هزینه و زمان برای دسترسی به مدارک و ارز مورد هستند.

کلاهبرداران با توجه به آمادگی ذهنی مخاطبان به سراغ آنها رفته و در فضای مجازی با وعده تسریع در صدور مدارک مسافرتی و همچنین تامین ارز مورد نیاز، این افراد را در دام مدارک و ارز جعلی گرفتار کرده و در واقع از آنان کلاهبرداری می کنند.

وی با بیان اینکه همیشه ساده ترین راه، بهترین و امن ترین راه نیست، گفت: در همین راستا نیز از شهروندان دعوت می کنم تا با رعایت برخی نکات و توجه به هشدارها از تحقق اهداف کلاهبرداران جلوگیری کرده و خود نیز قربانی این افراد نشوند.

مجیدی با بیان اینکه برای ورود به کشور عربستان و زیارت خانه خدا فقط گذرنامه و ویزا ضروری است، گفت: به زائران توصیه می کنم که از آور


برچسب ها: کلاهبرداری - کلاهبرداران - پلیس آگاهی تهران بزرگ - آگاهی تهران بزرگ - پلیس آگاهی تهران - مدارک - زائران حج تمتع
آخرین اخبار سرویس:

این هشدارهای پلیس را در سفر حج جدی بگیرید

این هشدارهای پلیس را در سفر حج جدی بگیرید