مطالب مرتبط:
پیام تسلیت فدراسیون بسکتبال درپی شهادت رییس جمهور و همراهان در حین خدمت
پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان
پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان: صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم ترین ویژگی شهید رییسی در تمام ادوار بود/ وجود آرامش بخش حضرت آیت الله خامنه ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست
پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان | صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم ترین ویژگی شهید رییسی در تمام ادوار بود
ظریف شهادت رییس جمهور و همراهان را تسلیت گفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 09:402024-05-20ورزشي

تسلیت فدراسیون والیبال در پی شهادت رییس جمهور و همراهان


فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران شهادت رییس جمهوری و همراهان در حادثه بالگرد را به مقام معظم رهبری و مردم ایران تسلیت گفت.

- فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران شهادت رییس جمهوری و همراهان در حادثه بالگرد را به مقام معظم رهبری و مردم ایران تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متاسفانه بعد از ساعت ها جستجوی امدادگران زحمتکش، خبری ناگوار رسید که آیت الله ابراهیم رییسی رییس جمهوری، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی و دیگر همراهان در سانحه بالگرد به شهادت رسیدند.

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای شهادت رییس جمهوری (خادم محرومان) و همراهان در حادثه بالگرد را به مقام معظم رهبری و مردم ایران تسلیت می گوید.

در این بیانیه آمده است: روز یکشنبه 30 اردیبهشت ارواح طیّبه ی شهیدان، روح مطهّر ابراهیم رییسی ریاست جمهوری و همراهان را در آغوش گرفت.

سالها مجاهدت مخلصانه در میدان های مبارزه مختلف با دشمنان سرانجام آیت الله رییسی را به این مقام والا رساند.

فدراسیون والیبال شهادت این عزیزان را به پیشگاه حضرت بقیّه الله ارواحنا فداه، پیشگاه مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام روح مطهّر آنها تبریک و به مقام معظم رهبری و ملّت


برچسب ها: فدراسیون والیبال - جمهوری اسلامی ایران - رییس جمهور - رییس جمهوری - جمهوری - مقام معظم رهبری - جمهور
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت فدراسیون والیبال در پی شهادت رییس جمهور و همراهان

تسلیت فدراسیون والیبال در پی شهادت رییس جمهور و همراهان