مطالب مرتبط:
رییس صندوق توسعه ملی: وصول مطالبات از دولت سیزدهم 4/4 میلیارد دلار بوده / گفتند جای پول، بانک سینا را داریم؛ ما همان را تملیک کردیم
فجرسپاسی جای چادرملو را گرفت آفتاب نو | اخبار ورزشی
ادبیات و فرهنگ جای قناعت نیست
هوتن شکیبا: دوست داشتم به جای همایون ارشادی در «طعم گیلاس» باشم
منفعت جویی مونتاژکاران چینی تا کجا ادامه دارد؟ / واردات CKD خودروسازی نیست! ارز دولتی به چه کسی می دهید؟ / وقتی تولید و چانه زنی منافع مردم مقابل طرف خارجی؛ جای خود را به انفعال و اقتصاد غیرمولد می دهد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 09:102024-05-13اقتصادي

خرید تتر چگونه جای دلار را گرفت


تتر راهکاری برای فرار از ضرر و زیان در بازار رمزارز است اما احتمالا خالق این استیبل کوین هم تصور نمی کرد یک روزی در یک نقطه ای از دنیا، از تتر برای کسب سود و درآمد استفاده شود -  خرید تتر برای بخشی از سرمایه گذاران ایرانی رسما جای دلار و اسکناس آمریکایی را گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرارو، از یک طرف مصائب خرید و فروش دلار و سروکله زدن با فروشنده ها و صراف ها و از طرفی دیگر جذابیت های مربوط به افت و خیز تتر، تب جدیدی بین سرمایه گذاران ایرانی ایجاد کرده و حالا داده های گوگل از رشد شگفت انگیز جست وجو های اینترنتی درباره زیر و بم مهمترین استیبل کوین حوزه رمزارز حکایت دارد.

بخشی از سرمایه گذاران ایرانی که 10 سال قبل کف دستشان را بو کردند و سراغ خرید تتر رفتند، الان به سود هزار و 800 درصدی رسیدند و میزان سود تریدر هایی که از پارسال بف فکر خرید تتر افتادند، حول وحوش 20 درصد محاسبه می شود.

خرید تتر به جای دلار خرید تتر گزینه جدیدی برای سرمایه گذاران ایرانی محسوب می شود.

گفتیم جدید، اما تتر تقریبا از 10 سال قبل به عنوان یکی از استیبل کوین های مهم بازار کریپتو اسم و رسمی پیدا کرد و حالا به تن هایی صاحب پنج درصد از کل سرمایه موجود در این بازار است.


برچسب ها: سرمایه گذاران - خرید - سرمایه - ایرانی - دلار - رمزارز - خرید و فروش
آخرین اخبار سرویس:

خرید تتر چگونه جای دلار را گرفت

خرید تتر چگونه جای دلار را گرفت