مطالب مرتبط:
آمریکا به اظهارات کمال خرازی واکنش نشان داد
آمریکا به اظهارات کمال خرازی واکنش نشان داد
اولین واکنش آمریکا به اظهارات خرازی درباره سلاح هسته ای
واکنش آمریکا به اظهارات کمال خرازی: اجازه نخواهیم داد ایران به سلاح هسته ای دست پیدا کند
آمریکا به سخنان کمال خرازی واکنش نشان داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 ساعت 14:152024-05-10بين الملل

آمریکا به اظهارات کمال خرازی واکنش نشان داد


سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به اظهارات دبیر شورای راهبردی روابط خارجی ایران که در گفت وگو با شبکه الجزیره مطرح شده بود، واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به سخنان کمال خرازی، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی ایران در نشست خبری گفت: این اظهارات غیرمسئولانه است، اما همانطور که رییس جمهور و وزیر خارجه به صراحت اعلام کردند، ایالات متحده به هر طریقی تضمین می کند که ایران هرگز به سلاح هسته ای نخواهد رسید.

وی مدعی شد: ما همچنان به استفاده از ابزارهای مختلف برای دستیابی به آن هدف ادامه می دهیم و همه گزینه ها روی میز باقی است.

میلر همچنین با بیان اینکه دیپلماسی بهترین راه برای دستیابی به راه حلی پایدار و مؤثر است، در اظهارات خود مدعی شد: با توجه به تشدید تنش در سراسر جهان و از جمله شکست آنها (ایران) در همکاری با آژانس، ما در حال حاضر با چنین چیزی فاصله داریم.

این اظهارات میلر در حالی مطرح می شود که مقامات ارشد ایران بارها اعلام کرده اند که سلاح هسته ای در دکترین دفاعی ایران هیچ جایگاهی ندارد.

پیشتر ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه در خصوص فعالیت صلح آمیز هسته ای ایران گفت: ما استفاده صلح آمیز را حق مسلم خود می دانیم


برچسب ها: شورای راهبردی روابط خارجی - سخنگوی وزارت امور خارجه - وزارت امور خارجه آمریکا - روابط خارجی ایران - وزارت امور خارجه - اظهارات - شورای راهبردی
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به اظهارات کمال خرازی واکنش نشان داد

آمریکا به اظهارات کمال خرازی واکنش نشان داد