مطالب مرتبط:
رییس سازمان هواپیمایی: خرید جت های خصوصی برای عموم آزاد است
سازمان هواپیمایی: خرید جت های خصوصی برای عموم آزاد است
سازمان هواپیمایی: خرید جت های خصوصی برای عموم آزاد است
خرید جت های خصوصی برای عموم آزاد است/ استفاده مردم از بیزنس جت ها در ایران
خرید جت خصوصی برای عموم آزاد است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 20:002024-04-20ورزشي

رییس سازمان هواپیمایی : خرید جت های خصوصی برای عموم آزاد است


رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه مالک هواپیما های فوق سبک می تواند افراد حقیقی باشد، اما بهره بردار حتما باید حقوقی باشد، گفت: البته به این هواپیما ها اجازه فعالیت به عنوان حمل و نقل عمومی داده نمی شود و ملاحظات خاص خود را دارد.

- رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه مالک هواپیما های فوق سبک می تواند افراد حقیقی باشد، اما بهره بردار حتما باید حقوقی باشد، گفت: البته به این هواپیما ها اجازه فعالیت به عنوان حمل و نقل عمومی داده نمی شود و ملاحظات خاص خود را دارد.

 رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه خرید و فروش هواپیما های جت 7 نفره برای عموم آزاد است، گفت: در حال حاضر هم بسیاری از مردم از این فضا استفاده می کنند و تاجرها، برخی از مسئولان، تیم های ورزشی و تیم های اقتصادی از مخاطبان جت های خصوصی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا؛ محمد محمدی بخش درباره فعالیت هواپیما های فوق سبک در ایران اظهار داشت: در حال حاضر 250 فروند هواپیمای فوق سبک در ایران فعالیت دارند که البته از این هواپیما ها برای مسیر سفر استفاده نمی کنند بلکه اغلب برای پرواز های تفریحی و آموزشی کاربرد دارند.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت هایی پروازی امکان پرواز این هواپیما ها غیر از پرواز های آموزشی و تفریحی تعریف شده وجود ندارد، هرچند این وسیله برای پروز


برچسب ها: رییس سازمان هواپیمایی - هواپیما - سازمان هواپیمایی کشوری - سازمان هواپیمایی - رییس سازمان - هواپیمایی - حمل و نقل عمومی
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان هواپیمایی : خرید جت های خصوصی برای عموم آزاد است

رییس سازمان هواپیمایی : خرید جت های خصوصی برای عموم آزاد است