مطالب مرتبط:
افتتاح و بهره برداری از 27 طرح شهری در منطقه 2 تهران
افتتاح و بهره برداری از 27 طرح شهری در منطقه 2 تهران
صدور و تمدید 3259 مجوز سرمایه گذاری در قشم / 54 طرح جدید اقتصادی به بهره برداری رسید
بهره برداری از 54 طرح صنعتی و گردشگری در قشم
وزارت نفت 238 پروژه در کهگیلویه وبویراحمد اجرا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 ساعت 17:102024-04-20اقتصادي

بهره برداری از 238 طرح از محل مسئولیت های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد


معاون نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت ایران گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد 238 طرح از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت به بهره برداری رسید.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت ایران گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد 238 طرح از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت به بهره برداری رسید.

بابک دارابی روز شنبه یکم اردیبهشت ماه 1403 در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مجموع در استان کهگیلویه و بویراحمد 336 پروژه عمرانی و اقتصادی از محل مسوولیت های اجتماعی وزارت نفت تعریف شده است.

وی اظهارکرد: در سال جاری از محل مسوولیت های اجتماعی نفت، سهم اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد 30 هزار میلیارد ریال است که با برنامه ریزی به پروژه های مشخص شده تخصیص داده خواهد شد.

معاون نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: اولویت تخصیص اعتبارات در حوزه طرح های آبرسانی، آموزش، بهداشت، راه روستایی و ورزش و جوانان است و طی دو سال گذشته، 238 مورد از این طرح ها به بهره برداری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دارابی با بیان اینکه 336 طرح در قالب مصوبات سفر رییس جمهور با اعتبار شش هزار و 200 میلیارد ریال در این استان آغاز شد، بیان کرد: این طرح ها شام


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - بویراحمد - کهگیلویه - مسئولیت های اجتماعی - استان کهگیلویه - اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 238 طرح از محل مسئولیت های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

بهره برداری از 238 طرح از محل مسئولیت های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد