مطالب مرتبط:
20 روز فرماندهی مقتدرانه در میدان دیپلماسی
چطور دست و پای خواب رفته را بیدار کنیم؟
ارومیه بدون زباله؛ آرزویی دست یافتنی با همت عمومی
پیش بینی بورس امروز 3 اردیبهشت 1403 / سال از دست رفته
تحلیلگر صهیونیست: برتری هوایی در لبنان را از دست بدهیم، به مشکل می خوریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 16:252024-04-22بين الملل

دست دیپلماسی در دست میدان


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه 26 فروردین ماه در اقدامی غرورآفرین با شلیک صدها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی، - قدرت بالای ایران را به همه دنیا نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از جام جم، سپاه در اطلاعیه ای در این مورد اعلام کرده که در پاسخ به جنایت های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین های اشغالی را با شلیک ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل بیش از 280 موشک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آنها به هدف اصابت کرد.

ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند، سیلی بعدی محکم تر خواهد بود.

یکی از نکات قابل تامل و توجه در عملیات وعده صادق هماهنگی کامل بین میدان و دیپلماسی بود که به وضوح شاهد انجام وظایف تفکیک شده میان آنها از ابتدا تا لحظه انجام عملیات و پس از آن تا به امروز هستیم.

درخصوص ابعاد و اهمیت عملیات بزرگ نظامی جمهوری اسلامی ایران که در پاسخ به تجاوز و نقض آشکار و قوانین بین المللی رژیم صهیونیستی


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - سرزمین های اشغالی - سپاه پاسداران انقلاب - رژیم - ایران - پهپاد
آخرین اخبار سرویس:

دست دیپلماسی در دست میدان

دست دیپلماسی در دست میدان