مطالب مرتبط:
حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم
حمله وحشتناک اسب آبی به یک قایق (فیلم)
اظهار نظر بارزانی درباره حمله از اقلیم کردستان عراق به ایران
کاخ سفید: آمریکا از حمله زمینی به رفح بدون درنظر گرفتن غیرنظامیان حمایت نمی کند
حمله گازانبری طالبان به تعهدات آبی با ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 12:552024-05-07پزشكي

نحوه مواجهه با حمله سگ


رییس گروه بیماری های واگیر مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در زمانی که فرد احساس می کند سگ بلاصاحب قصد حمله به وی را دارد، بهتر است وسیله یا شییی که دم دست دارد را به طرفش پرتاب کند تا حواس حیوان برای چند ثانیه هم که شده پرت شود تا زمان دور شدن از محل را پیدا کند.

- ایسنا/البرز رییس گروه بیماری های واگیر مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در زمانی که فرد احساس می کند سگ بلاصاحب قصد حمله به وی را دارد، بهتر است وسیله یا شییی که دم دست دارد را به طرفش پرتاب کند تا حواس حیوان برای چند ثانیه هم که شده پرت شود تا زمان دور شدن از محل را پیدا کند.

شیرین تسلیمی در گفت وگو با ایسنا با ارائه راهکارهایی جهت پیشگیری از انتقال بیماری های مشترک بین حیوان و انسان به کسانی که در منزل خود حیوان خانگی نگه می دارند، اظهار کرد: این افراد باید ویزیت دوره ای حیوان خود توسط دامپزشک را جدی بگیرند.

وی ادامه داد: کسانی که حیوان خانگی به ویژه سگ و گربه دارند باید هر چند ماه یک بار حیوانشان را به کلینیک دامپزشکی ببرند تا واکسن و داروهای احتمالی مورد نیاز را دریافت کند.

وی توضیح داد: علاوه براین، کسانی که حیوان خانگی دارند باید تا حد امکان از تماس آن با حیوانات خارج از فضای منزل جلوگیری کنند.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی البرز - دانشگاه علوم پزشکی - بیماری های واگیر - علوم پزشکی البرز - حیوان - دانشگاه علوم - مرکز بهداشت
آخرین اخبار سرویس:

نحوه مواجهه با حمله سگ

نحوه مواجهه با حمله سگ