مطالب مرتبط:
فیلم | استقبال مردم خاش از کاروان زیرسایه خورشید
فیلم | استقبال مردم باشت از کاروان زیرسایه خورشید
نشست ادبی «خورشید فروزان، ماه تابان» در آذربایجان غربی برگزار شد
نشست ادبی «خورشید فروزان، ماه تابان» در آذربایجان غربی برگزار شد 
تصاویر/ برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در ارومیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 09:152024-05-19سياسي

سلامی به خورشید هشتم


وارد صحن حرم که شدم، به رسم ادب به آقا سلام دادم و حمدی بر زبانم جاری شد برای سفر دوباره ام به مشهد الرضا و پابوسی امام هشتم.

- ایسنا/آذربایجان غربی وارد صحن حرم که شدم، به رسم ادب به آقا سلام دادم و حمدی بر زبانم جاری شد برای سفر دوباره ام به مشهد الرضا و پابوسی امام هشتم.

ایستاده و در حال عرض ارادت بودم که یک لحظه صدایی توجهم را جلب کرد، آرام داشت با امامش درد و دل میکرد مثل همه زائران اما صدایش سوز عجیبی داشت، حدس زدم شاید مشکل حادی دارد که از ضامن آهو می خواهد که پیش خداوند ضامنش شود، از کنارش گذشتم و به داخل حرم برای زیارت حرکت کردم.

شور و هیجان وصف ناپذیری در حرم موج می زد،خورشید داشت غروب می کرد و کم کم همه برای شرکت در نماز آماده می شدند که ناگهان صدای یا رضا ، یا امام غریب صحن را پر کرد، گویا کودکی معلول شفا یافته بود اتفاقی که نادر نیست و این امام بزرگ ضامن شفای افراد زیادی شده است.

بعد از اقامه نماز کمی که گذشت کنار حوض آبی نشسته و محو تماشای حرم بودم که یک خانواده در نزدیکی من نشستند تا نفسی تازه کنند، همراهشان نوزاد چند ماهه ای بود که گویا پس از سالها خداوند به آنها عطا کرده و به پابوسی امام هشتم آورده بودندش، مادر بزرگش که نوزاد را با عشق و علاقه روی دستانش به سمت حرم گرفته بود و می گفت: یا امام رضا سال پیش دلم شکست


برچسب ها: امام - مشهد الرضا - ضامن - سلام - خورشید - مشهد - ضامن آهو
آخرین اخبار سرویس:

سلامی به خورشید هشتم

سلامی به خورشید هشتم