مطالب مرتبط:
سمپاد به جداسازی دانش آموزان فکر می کند؟/ والدین توهم نابغه بودن فرزندانشان را دارند
جداسازی دانش آموزان؛ خوب یا بد؟
جداسازی دانش آموزان؛ خوب یا بد؟
جداسازی دانش آموزان خوب است یا بد؟
فیلم| اجرای سلام فرمانده توسط دانش ‎آموزان ناشنوای هرمزگانی در حرم رضوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 11:002024-05-13اجتماعي

جداسازی دانش آموزان؛ خوب یا بد؟


تنوع مدارس و تقسیم بندی دانش آموزان به «دانش آموزانی با استعدادهای عادی» و «دانش آموزانی با استعدادهای درخشان»، موافقان و مخالفانی دارد.

پرسش اینجاست مدارس سمپاد چگونه می تواند به تحقق عدالت آموزشی بینجامد و آیا جدا کردن دانش آموزانی که استعداد تحصیلی بیشتری دارند، - تنوع مدارس و تقسیم بندی دانش آموزان به دانش آموزانی با استعدادهای عادی و دانش آموزانی با استعدادهای درخشان ، موافقان و مخالفانی دارد.

پرسش اینجاست مدارس سمپاد چگونه می تواند به تحقق عدالت آموزشی بینجامد و آیا جدا کردن دانش آموزانی که استعداد تحصیلی بیشتری دارند، منجر به ایجاد تضاد نمی شود؟ عدالت آموزشی فراتر از شعار، دغدغه ارزشمندی است که باید لوازم تحقق آن را مهیا کرد.

وجود مدارس سمپاد و گسترش آن ازجمله تدابیری است که می توان با آن، امکان حضور و بهره مندی دانش آموزان مستعد را در نقاط مختلف کشور به وجود آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رهبر معظم انقلاب در دیدار نخبگان علمی جوان در 28 مهر 95 فرمودند: این سمپاد خیلی مهم است.

این کار خیلی مهمی است و آن نکته هم که اشاره کردند که یک تعداد زیادی مدرسه بر اساس این [طرح تأسیس شده]این متوقف به این است که این سازمان خوب بچرخد و خوب اداره بشود؛ گزارش هایی که به ما می رسد در این جهت، گزارش های خرسندکننده ای نیست .


برچسب ها: دانش آموزان - استعداد - دانش - عدالت آموزشی - استعدادهای درخشان - مدارس سمپاد - مدارس
آخرین اخبار سرویس:

جداسازی دانش آموزان؛ خوب یا بد؟

جداسازی دانش آموزان؛ خوب یا بد؟