مطالب مرتبط:
سالانه 10 محفل قرآن در حسینیه های شهدای بندرانزلی برگزار می شود
محور خمام به بندرانزلی پرترددترین مسیر منتهی به این شهرستان
افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
آیت الله علم الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است | ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان رضوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 13:452024-04-22سياسي

فعالیت 5 حسینیه با نام شهدا در بندرانزلی


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرانزلی گفت: در حال حاضر 5 حسینیه با نام شهدا با محوریت برگزاری برنامه فرهنگی، مذهبی و محافل انس با قرآن در این شهرستان فعالیت دارند.

- ایسنا/گیلان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرانزلی گفت: در حال حاضر 5 حسینیه با نام شهدا با محوریت برگزاری برنامه فرهنگی، مذهبی و محافل انس با قرآن در این شهرستان فعالیت دارند.

حسینه شاهد و ایثار که معمولا با عنوان حسینیه شهید از آنها نام برده می شود؛ با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اعطای مجوز از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و به حالت تولیتی توسط خانواده معظم شهداء تاسیس و اداره می شود.

اهم وظایف حسینیه های شاهد و ایثار برگزاری مراسمات مذهبی مناسبتی اعم از ولادت و شهادت،جلسات آموزش قرآن کریم، برپایی پویش های مردمی و کمک های مؤمنانه است.

در همین راستا امیر نظری امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه اندازی حسینیه های شهید با هدف ترویج فرهنگ قرآنی، دینی، ایثار و شهادت و توسط مادر، همسر و یا خواهر شهید انجام می شود.

نظری با اشاره به این حسینیه ها گفت: حسینیه شهید ابراهیم فرمانی، حسینیه شهید قلندری، حسینیه شهید رسول نجات رسولی، حسینیه شهید سید رضا هویت طلب همچنین حسینیه شهید حسین نظرپاک در شهرستان بندر انزلی فعالیت دارن


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - حسینیه - ایثار - بنیاد شهید - رییس بنیاد شهید - ایثارگران - بندرانزلی
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 5 حسینیه با نام شهدا در بندرانزلی

فعالیت 5 حسینیه با نام شهدا در بندرانزلی