مطالب مرتبط:
امام جمعه اردبیل: حضور بی ضابطه زن در اجتماع شخصیت واقعی او را از بین می برد/ خواهران طلبه آماده عکس العمل در برابر توطئه های دشمنان باشند
انتقاد شدید امام جمعه اردبیل از بی اطلاعی وزیر آموزش و پرورش درباره حقوق معلمان
امام جمعه اردبیل: وزیر آموزش و پرورش از مشکلات معیشتی معلمان اطلاعی ندارد / رییسی دستور پرداخت معوقات رتبه بندی 1400 و 1401 فرهنگیان را بدهد
امام جمعه اراک: همه ظرفیت های جهان اسلام در جهت منزوی کردن اسراییل بکار گرفته شود
حمله اسراییل به رفح با طرح آمریکا بود/ 7 عملیات با 13 موشک بالستیک انجام دادیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 ساعت 17:502024-05-17سياسي

امام جمعه اردبیل : تمام جزییات نشست منامه بحرین را آمریکا و اسراییل تنظیم کرده بودند


از آقای رییس جمهور می خواهم هنگام حرکت از اراضی مغان به طرف سد به اراضی پایین دست سد به چشم دقت نگاه کند تا متوجه شود که اکثر این آب در اراضی استان اردبیل مورد استفاده قرار می گیرد و در نتیجه معقول نیست که مدیریت کانال ها و سد در دست دو استان باشد.

- امام جمعه اردبیل بیان کرد: از آقای رییس جمهور می خواهم هنگام حرکت از اراضی مغان به طرف سد به اراضی پایین دست سد به چشم دقت نگاه کند تا متوجه شود که اکثر این آب در اراضی استان اردبیل مورد استفاده قرار می گیرد و در نتیجه معقول نیست که مدیریت کانال ها و سد در دست دو استان باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: تعدد مدیریت آب در شمال استان اردبیل ضربه ای مهلک به پیکره کشاورزی و زارعت این استان وارد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل اظهار داشت: آقای رییس جمهور روز یکشنبه از طریق فرودگاه پارس آباد به افتتاح سد قیزقلعه سی خواهد رفت.

این سد انحرافی مثل سد خداآفرین از شاهکار های بزرگ جمهوری اسلامی در منطقه ماست و سطح عظیمی از اراضی پایین دست با این آب زیر کشت می رود و ثروت عظیمی تولید و به تبع آن عزت اهالی به طور کامل تامین می شود.


برچسب ها: امام جمعه اردبیل - اردبیل - استان - استان اردبیل - اراضی - آقای رییس جمهور - امام جمعه
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل : تمام جزییات نشست منامه بحرین را آمریکا و اسراییل تنظیم کرده بودند

امام جمعه اردبیل : تمام جزییات نشست منامه بحرین را آمریکا و اسراییل تنظیم کرده بودند