مطالب مرتبط:
رایزنی تلفنی مخبر و اردوغان/پیام رییس جمهور ترکیه درباره حادثه بالگرد رییسی
اردوغان با مخبر تلفنی گفتگو کرد
گفت وگوی تلفنی اردوغان و مخبر
گفت وگوی تلفنی اردوغان و مخبر
تماس تلفنی پوتین با محمد مخبر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 21:302024-05-20سياسي

گفتگوی تلفنی اردوغان با محمد مخبر


رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با دکتر محمد مخبر معاون اول رییس جمهور گفت: به نمایندگی از تمام ملت ترکیه مراتب تسلیت و همدلی خود را به شما و مردم ایران ابراز می دارم و صمیمانه اعلام می کنم در هر زمینه ای آماده همکاری و همیاری با جمهوری اسلامی ایران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهو،ر، رجب طیب اردوغان عصر امروز (دوشنبه) در تماسی تلفنی با دکتر مخبر مدیر قوه مجریه با ابراز مراتب همدردی و همدلی دولت و ملت ترکیه با مردم ایران گفت : پس از پیام تسلیت به رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران خواستم که با شما نیز تماس گرفته و ضمن آرزوی غفران الهی برای آیت الله رییسی، دکتر امیرعبدالهیان و هیئت همراه اعلام کنم ملت ترکیه در کنار ملت ایران است و از صمیم قلب آرزوی صبر جمیل برای شما و مردم ایران دارم.

اردوغان افزود:آقای رییسی و آقای امیرعبدالهیان در ایجاد صلح و ثبات در منطقه بسیار کوشیدند و من از آنها خاطراتی ماندگار در ذهن خواهم داشت.

دکتر مخبر نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن تشکر از ابراز همدردی و تسلیت رییس جمهور ترکیه گفت : ترکیه همواره برای ایران کشوری مهم و راهبری است و تاریخ نشان داده دو ملت ترکیه و ایران همواره در سختی ها در کنار هم بودند.


برچسب ها: ایران - مردم ایران - اردوغان - رجب طیب اردوغان - امیرعبدالهیان - رییس - ترکیه
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی تلفنی اردوغان با محمد مخبر

گفتگوی تلفنی اردوغان با محمد مخبر