مطالب مرتبط:
طراح گرافیک و تدوین گر
تصاویر/ حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان سلماس
تدوین فیلم مستند گونه در حال احیای آهوی مغان
جریان گاز شهرستان فاروج 5 روز قطع می شود
تدوین سند ملی موزه داری و میراث فرهنگی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 16:552024-05-18سياسي

شناسنامه جمعیتی 17 شهرستان گیلان تدوین شد


مدیرکل امور بانوان گیلان از انجام سه طرح پژوهشی ویژه جمعیت استان خبر داد و گفت: شناسنامه جمعیتی استان و 17 شهرستان را بر اساس 30 شاخص تدوین کردیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل امور بانوان گیلان از انجام سه طرح پژوهشی ویژه جمعیت استان خبر داد و گفت: شناسنامه جمعیتی استان و 17 شهرستان را بر اساس 30 شاخص تدوین کردیم.

زهرا یعقوب نژاد امروز، 29 اردیبهشت ماه در گفت وگو با خبرنگاران در آستانه روز ملی جمعیت، اظهار کرد: 30 اردیبهشت ماه مصادف با سالروز ابلاغ سیاست های کلی جمعیت از سوی رهبر انقلاب در سال 1400 به عنوان روز ملی جمعیت در تقویم نامگذاری شده و به دنبال آن تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را داشتیم.

وی قانون مذکور را مشتمل بر 73 ماده و 81 تبصره دانست که با تایید شورای نگهبان از آبان ماه 1400 به مدت هفت سال قابل اجراست و تصریح کرد: بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بالغ بر 40 دستگاه اجرایی تکالیف اختصاصی دارند و برای کلیه دستگاه ها تکالیف عمومی تعریف شده است؛ البته بالغ بر 60 درصد این تکالیف به طور مستقیم و غیر مستقیم با وزارت بهداشت مرتبط است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با بیان اینکه سازمان بازرسی نظارت بر حسن اجرای تکالیف قانونی دستگاه ها را بر عهده دارد، گفت: مدل رفتاری گیلان در حوزه خانواده و جمعیت از


برچسب ها: جمعیت - قانون حمایت از خانواده - مدیرکل امور بانوان - روز ملی جمعیت - شناسنامه - مدیرکل امور - شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

شناسنامه جمعیتی 17 شهرستان گیلان تدوین شد

شناسنامه جمعیتی 17 شهرستان گیلان تدوین شد