مطالب مرتبط:
آسیب ها و تبعات شوم رواج بی بندو باری در جامعه تبیین شود
آسیب دیدگی سعید آقاخانی با سقوط از کوه + عکس
این آلاینده های مخفی در منزل، به سلامتی تان آسیب می رساند
این ربات سرطان ریه را تشخیص می دهد/ دقت بیشتر، آسیب کمتر
این ربات سرطان ریه را تشخیص می دهد/ دقت بیشتر، آسیب کمتر (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 09:402024-04-27اجتماعي

دومینوی آسیب


علاقه به استفاده از لوازم آرایش توسط کودکان به ویژه دختران زیر 7 سال از جمله نگرانی های بسیاری از خانواده هاست و مشکل اصلی زمانی پیش می آید که والدین نمی دانند در مقابل این خواسته و کنجکاوی فرزندشان چه پاسخی بدهند و چطور با او و خواسته اش برخورد کنند.

- علاقه به استفاده از لوازم آرایش توسط کودکان به ویژه دختران زیر 7 سال از جمله نگرانی های بسیاری از خانواده هاست و مشکل اصلی زمانی پیش می آید که والدین نمی دانند در مقابل این خواسته و کنجکاوی فرزندشان چه پاسخی بدهند و چطور با او و خواسته اش برخورد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،روزنامه خراسان در گزارشی با این عنوان به ویدئوهای پربازدید آموزش میکاپ برای دختران زیر 10 سال در شبکه های اجتماعی و آسیب های آن برای کودکان از دیدگاه یک کارشناس ارشد مشاوره توان بخشی پرداخته و نوشته است: امروزه جوامع بشری تغییرات اجتماعی و رشد فرهنگ مصرفی فزاینده ای را تجربه می کنند که بخشی از آن به زیباسازی چهره و بدن افراد برمی گردد.

در این حوزه آرایش صورت در بین دختران جوان عمومیت و رواج زیادی یافته است به ویژه که سن آرایش پایین تر آمده و گاهی شاهد کودکان کم سن وسالی هستیم که در مجالس و مهمانی ها نه تنها چهره خود را آرایش می کنند بلکه آموزش آن را در اختیار کاربران زیادی در فضای مجازی قرار می دهند.


برچسب ها: لوازم آرایش - دختران - کودکان - شبکه های اجتماعی - کنجکاوی - اجتماعی - خانواده
آخرین اخبار سرویس:

دومینوی آسیب

دومینوی آسیب