مطالب مرتبط:
گزارش مختصر بازار ارزهای دیجیتال (22 اردیبهشت ماه 1403)
قیمت ارز دیجیتال 23 اردیبهشت / بازار سبز شد!
ارز های دیجیتال پیشرو سقوط کردند
آخرین قیمت ارز دیجیتال امروز یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
برآورد ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 10:152024-05-12سياسي

عطر کاغذ، طعم دیجیتال


به گفته پژوهشگران حوزه فرهنگ، هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب ارتقای میزان فرهنگ جامعه و افزایش سرانه مطالعه و کتابخوانی کشور است.

با وجود این، - سؤالی به ذهن متبادر می شود، اینکه در عصر رسانه های دیجیتال برگزاری نمایشگاه های کتاب چه ضرورتی دارد و چه کمکی به ارتقای سواد و دانش جامعه در لایه های مختلف خواهد داشت؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، راهبرد معاصر در مطلبی به قلم ملیحه زرین پور؛ کارشناس مسائل اجتماعی نوشت: سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 19 اردیبهشت کار خود را آغاز کرده است؛ نمایشگاهی که طبق معمول با شور و شوق فراوان اهالی فرهنگ همراه بود و مهمانان بسیاری از سراسر کشور و در حوزه بین المللی حضور دارند.

باید عنوان کرد، نمایشگاه های بین المللی کتاب سال هاست جای خود را میان اهالی فرهنگ و رسانه، اساتید و دانشجویان، دانش آموزان و معلمان و به عبارتی جامعه ایرانی باز کرده، نقش مهمی در افزایش اشتیاق برای کتابخوانی در فرهنگ دوستان داشته و به مراکز مهمی برای جریان سازی در بازار تولید و توزیع کتاب تبدیل شده اند.

به اعتقاد بسیاری، نمایشگاه های بین المللی کتاب نقش مهمی در صنعت نشر دارند و علاوه بر توزیع کتاب در سطح انبوه به مخاطبان هدف خود، فرصت های دیگری نیز فراهم کرده اند و مهم ترین رویداد حوزه نشر و کتاب کشور است.


برچسب ها: نمایشگاه - برگزاری نمایشگاه - بین المللی - نمایشگاه بین المللی کتاب - نمایشگاه های بین المللی - اهالی فرهنگ - فرهنگ
آخرین اخبار سرویس:

عطر کاغذ، طعم دیجیتال

عطر کاغذ، طعم دیجیتال