مطالب مرتبط:
سپاه پاسداران جزء کارآزموده ترین نیروها در سطح منطقه است
سپاه پاسداران جزء کارآزموده ترین نیروها در سطح منطقه و جهان است
سپاه پاسداران یک بیانیه مهم صادر کرد
بیانیه سپاه پاسداران خطاب به مردم
سپاه پاسداران، نهاد عزت و اقتدار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 08:552024-04-21سياسي

سپاه پاسداران و فهرست بلندی از افتخارات


سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: این نهاد مقدس فهرست بلندی از افتخارات و نوآوری های نظامی را در اختیار دارد.

- ایسنا/سمنان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: این نهاد مقدس فهرست بلندی از افتخارات و نوآوری های نظامی را در اختیار دارد.

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این بیانیه ضمن تبریک دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس این نهاد مقدس اعلام کرد: سپاه پاسداران در عملیات غرورآفرین وعده صادق نشان داد که اکنون به عنوان مجموعه ای قدرتمند در عرصه های نبرد زمینی، دریایی و هوافضا از قدرت موشکی در سطح پیشرفته برخوردار است.

در متن این بیانیه آمده است؛ سپاه مولود و تربیت شده دامان انقلاب است و به برکت مجاهدت و ایثار جوانان غیرتمند ایران اسلامی فهرست بلندی از افتخارات، تجارب و نوآوری های نظامی و فنی و نیز مجموعه ای از نیروهای متعهد، کارآمد و حزب اللهی را در اختیار دارد.

در حقیقت یکی از بخش های مهم کارنامهٔ سپاه، انقلابی زیستن و انقلابی ماندن سپاه است و کارآمدی خود را در عرصه پیشرفت های دفاعی به شایستگی نشان داده و همگام با سایر نیروهای مسلح، پایه های اقتدار ملت ایران را تقویت و در م


برچسب ها: سپاه پاسداران - سالروز تأسیس سپاه پاسداران - سپاه پاسداران انقلاب - سپاه - پاسداران - سالروز تأسیس سپاه - استان سمنان
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران و فهرست بلندی از افتخارات

سپاه پاسداران و فهرست بلندی از افتخارات