مطالب مرتبط:
افزایش قیمت شیرخشک اشک پدر نوزادان را درآورد!!
افزایش قیمت طلا و سکه/ جدول
افزایش قیمت طلا و سکه/ جدول
قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله افزایش یافت
قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه 22 اردیبهشت 1403/ افزایش قیمت طلا و سکه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 00:402024-05-11اقتصادي

افزایش قیمت شیر خشک اشک پدر نوزادان را درآورد!


اواخر فروردین ماه سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره افزایش قیمت شیر خشک توضیح داد که اصلاح قیمت شیرخشک به دلیل «درخواست تولیدکنندگان و با هدف حمایت از آنها» و همچنین مصوبه ستاد تنظیم بازار صورت گرفته است.

- اواخر فروردین ماه سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره افزایش قیمت شیر خشک توضیح داد که اصلاح قیمت شیرخشک به دلیل درخواست تولیدکنندگان و با هدف حمایت از آنها و همچنین مصوبه ستاد تنظیم بازار صورت گرفته است.

گزارش مرکز آمار ایران از افزایش 57.

8 درصدی قیمت شیرخشک در فروردین ماه سال 1403 نسبت به سال گذشته خبر می دهد این در حالی است که طبق همین گزارش تورم سالانه در روند کاهشی به 38.

8 درصد رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ در فروردین برای خرید دو شیرخشک 83 هزار تومان پرداخت می کردم اما الان برای یک شیرخشک باید این مبلغ را بپردازم اینها را مرتضی پدر نوزاد شش ماهه می گوید و از افزایش 100 درصدی قیمت شیرخشک گلایه مند است.

اواخر فروردین ماه سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره افزایش قیمت شیرخشک توضیح داد که اصلاح قیمت شیرخشک به دلیل درخواست تولیدکنندگان و با هدف حمایت از آنها و همچنین مصوبه ستاد تنظیم بازار صورت گرفته است.

چند روز بعد و در اوایل اردیبهشت ماه سرپرست اداره سازمان غذا و دارو علیرضا رستمی، گفت که به طور طبیعی افزایش قیمت وجود دارد اما مردم


برچسب ها: سخنگوی سازمان غذا و دارو - افزایش قیمت شیر - شیرخشک - افزایش قیمت - سازمان غذا و دارو - افزایش - ستاد تنظیم بازار
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت شیر خشک اشک پدر نوزادان را درآورد!

افزایش قیمت شیر خشک اشک پدر نوزادان را درآورد!