مطالب مرتبط:
امامزادگان پیام آوران ولایت هستند
همایش بزرگداشت امامزادگان فارس برگزار شد
شهردار قم: شوراها از اقدامات حزبی و جناحی دوری کنند
جشن تکلیف 5 هزار دختر در حرم کریمه اهل بیت (س)
فیلم | روزی که در حرم امام رضا(ع) شب شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 ساعت 04:052024-05-17سياسي

حرم های امامزادگان متعلق به شخص یا جناحی نیستند


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، بقاع متبرکه را لنگرگاه های معنویت کشور توصیف و تأکید کرد که این اماکن متعلق به شخص یا جناحی نیستند.

- ایسنا/فارس معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، بقاع متبرکه را لنگرگاه های معنویت کشور توصیف و تأکید کرد که این اماکن متعلق به شخص یا جناحی نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل شامگاه پنج شنبه، 27 اردیبهشت ماه در همایش بزرگداشت امامزادگان فارس و همراه با آیین تکریم و معرفی بقعه متبرکه حضرت شاهداعی الی الله شیراز که در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار شد، گفت: روز بزرگداشت امامزادگان در دهه کرامت ما را متوجه حضور و نورانیت آنان می کند.

وی، فارس را دیار علم، ادب و هنر، شهدا و سومین حرم اهل بیت(ع) عنوان کرد و افزود: بیشترین تعداد امامزادگان و بقاع متبرکه سطح کشور در استان فارس قرار دارد.

عادل، بقاع متبرکه و حرم ائمه و امامزادگان را تجلی اعجاز سوره کوثر دانست و گفت: بقاع متبرکه و امامزادگان، لنگرگاه های معنویت این کشور هستند.

این اماکن، اعتاب فرهنگی و اجتماعی هستند که جامعه را به سمت را نور هدایت می کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از وجود 8 هزار و 767 بقعه متبرکه در سطح کشور خبر داد و افزود: حضور این بقاع متبرکه برکت زندگ


برچسب ها: امامزادگان - بقاع متبرکه - متبرکه - معاون فرهنگی - سازمان اوقاف - امامزادگان و بقاع متبرکه - حجت الاسلام والمسلمین
آخرین اخبار سرویس:

حرم های امامزادگان متعلق به شخص یا جناحی نیستند

حرم های امامزادگان متعلق به شخص یا جناحی نیستند