مطالب مرتبط:
اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن سازی بزرگراه های پایتخت
نحوه محاسبه افزایش حقوق بازنشستگان با اجرای همسان سازی
حقوق بازنشستگان با اجرای همسان سازی چقدر افزایش می یابد؟
ایمن سازی 212 نقطه حادثه خیز در معابر پایتخت/ نصب 200 تابلوی جدید هدایت مسیر
تحکیم بستر و ایمن سازی بزرگراه آزادگان انجام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 13:452024-04-27اجتماعي

اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن سازی بزرگراه های پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهریار افندی زاده گفت: این طرح از بزرگراه آزادگان در مناطق 18 و 19 به عنوان معابر پرترددی که نیاز بیشتری به ایمن سازی و رسیدگی داشتند، - مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ایمن سازی بزرگراه های پایتخت با هدف کاهش تصادفات احتمالی و نقاط حادثه خیز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شهریار افندی زاده گفت: این طرح از بزرگراه آزادگان در مناطق 18 و 19 به عنوان معابر پرترددی که نیاز بیشتری به ایمن سازی و رسیدگی داشتند، آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با تأکید بر ضرورت ارتقای سطح ایمنی بزرگراه ها و پیش بینی تدابیر و تمهیدات لازم برای کاهش تصادفات افزود: از طریق مناطق 18 و 19 نسبت به احصای کاستی ها و کمبود های بزرگراه آزادگان اقدام کرده و پس از بررسی دقیق آنها، تجهیزات موردنیاز را مشخص و نسبت به رفع آن ها اقدامات لازم انجام شد.

افندی زاده اظهار کرد: خط کشی محوری، ممتد، منقطع و بستر جناغی ها، مرمت و نوسازی گاردریل ها، نصب تابلو های خطرنما برای آشکارسازی و نصب انواع تجهیزات ایمنی همچون کاشن تانک و استوانه، از اقدام هایی است که در محدوده مناطق 18 و 19 شهرداری تهران انجام شده است.


برچسب ها: سازمان حمل و نقل و ترافیک - بزرگراه آزادگان - بزرگراه - ایمن سازی - شهریار افندی زاده - سازمان حمل و نقل - کاهش تصادفات
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن سازی بزرگراه های پایتخت

اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن سازی بزرگراه های پایتخت