مطالب مرتبط:
بودجه به همه بقاع متبرکه کشور اختصاص یافت
تجمع بازنشستگان فرهنگی مقابل برنامه و بودجه
تجمع جمعی از فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی در مقابل سازمان برنامه و بودجه + عکس ها
تجمع اعتراض آمیز فرهنگیان بازنشسته مقابل سازمان برنامه و بودجه
تجمع فرهنگیان بازنشسته مقابل سازمان برنامه و بودجه + فیلم و عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 18:252024-05-19سياسي

تمام موقوفات و بقاع متبرکه دارای برنامه و بودجه شدند


مدیرکل برنامه ریزی، نظارت و تحول سازمانی سازمان اوقاف و امور خیریه از تکمیل فرآیند بررسی برنامه و بودجه ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان ها خبر داد.

- مدیرکل برنامه ریزی، نظارت و تحول سازمانی سازمان اوقاف و امور خیریه از تکمیل فرآیند بررسی برنامه و بودجه ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مولایی، مدیرکل برنامه ریزی، نظارت و تحول سازمانی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: تهیه برنامه و بودجه برای تمام موقوفات و بقاع متبرکه از جمله شروط رسیدگی و تصویب برنامه و بودجه پیشنهادی استان ها اعلام شده بود، که با استقبال استان ها و واحدهای اجرایی مواجه و با موفقیت اجرایی شد.

در فرآیند تهیه برنامه و بودجه برای موقوفات، بقاع متبرکه و استان ها، تدابیر ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه در روند تهیه برنامه و بودجه موقوفات و بقاع متبرکه مورد توجه و امعان نظر اعضای کمیته بودجه سازمان و مسئولان واحدهای استانی قرار داشت.

او اظهار کرد: (توجه و اهتمام جدی به موضوع تهیه برنامه و بودجه برای تمامی موقوفات و بقاع متبرکه کشور اعم از دارای فعالیت و فاقد فعالیت)، (سوق دادن اجرای نیات واقفینی که مقید به زمان و مکان نیستند، در محل بقاع متبرکه بلحاظ زیرساختهای موجود در بقاع متبرکه و قرار گرفتن آنها در کانون توجهات شیعی


برچسب ها: اوقاف و امور خیریه - سازمان اوقاف و امور خیریه - برنامه و بودجه - برنامه - موقوفات و بقاع متبرکه - امور خیریه - سازمان اوقاف
آخرین اخبار سرویس:

تمام موقوفات و بقاع متبرکه دارای برنامه و بودجه شدند

تمام موقوفات و بقاع متبرکه دارای برنامه و بودجه شدند