مطالب مرتبط:
اجرای طرح واکسیناسیون علیه عفونت تنفسی و گوش در بوشهر
اجرای طرح توانمندسازی در 30 استان از سوی مرکز تحقیقات سیاست علمی
تولیدی / اجرای طرح دستگیری محکومین متواری شوش
«کجور» مسرور از عزم دولت در آغاز اجرای طرح گازرسانی
اجرای طرح جایگزین خانه های ناایمن مسکن مهر سمنان با کمبود زمین مواجه نیست + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 11:002024-04-22اجتماعي

اجرای طرح از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در سال جاری


معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست از اجرای برنامه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده با اولویت حمل و نقل عمومی و موتورسیکلت در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست از اجرای برنامه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده با اولویت حمل و نقل عمومی و موتورسیکلت در سال جاری خبر داد.

ایرج حشمتی امروز، 3 اردیبهشت در همایش مدیران محیط زیست کشور در شیراز با اشاره به مسئولیت محیط زیست در حوزه های پایش آب، هوا و خاک گفت: به روزرسانی سیاهه انتشار آلاینده های هوا و تدوین برنامه عملیاتی کاهش آلودگی هوای کلان شهرها در دستور کار سال 1403 سازمان قرار گرفته است، همچنین با همکاری وزارت صمت، وزارت کشور، پلیس راهور و راه و شهرسازی برنامه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده با اولویت حمل و نقل عمومی و موتورسیکلت در سال جدید اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در اجرای ماده الحاقی قانون برنامه هفتم توسعه، با هدف تقویت سازگاری وکاهش آسیب پذیری کشور در مقابل تغییر اقلیم، برنامه مدیریت تغییر اقلیم کشور توسط سازمان و با همکاری سازمان های ذیربط تهیه خواهد شد.

حشمتی با تشریح اقدامات سیاست گذاری و نظارتی در بخش آب و خاک، یادآور شد: قانون حفاظت از خاک قانون تخصصی است که بعد از انقلاب اسلامی ایران تصویب و ابلاغ شده اس


برچسب ها: خودروهای فرسوده - محیط زیست - سازمان حفاظت محیط زیست - معاون محیط زیست انسانی - حمل و نقل عمومی - موتورسیکلت - معاون محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در سال جاری

اجرای طرح از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در سال جاری