مطالب مرتبط:
ورود سامانه بارشی به کشور طی سه شنبه
ورود سامانه بارشی به کشور طی سه شنبه
ورود سامانه بارشی به کشور طی سه شنبه (یکم خرداد 1403)
ورود سامانه بارشی به غرب کشور طی سه شنبه (یکم خرداد 1403)
ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی سه شنبه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 10:152024-05-19اجتماعي

ورود سامانه بارشی به کشور از سه شنبه


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی سه شنبه (اول خرداد) و رگبار و رعدوبرق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، صادق  ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود:یکشنبه (30 اردیبهشت) در شرق خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده و وزش باد رخ می دهد.

وی اضافه کرد: طی امروز و دوشنبه (30 و 31 اردیبهشت) با گذر موج تراز میانی جو کشور در استان های واقع در شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز و تهران، غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات زاگرس و البرز مرکزی به ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود.

ضیاییان ادامه داد: سه شنبه (اول خرداد) با ورود سامانه بارشی به غرب کشور ، در شمال غرب غرب، دامنه های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز ، تهران و شرق سمنان، نیمه شمالی خوزستان و غرب اصفهان و به تدریج در غرب سواحل دریای خزر ابرناکی، گاهی رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

وی اضافه کرد: چهارشنبه (2 خرداد) به تدریج از میزان بارندگی در غرب و جنوب غرب کاسته می شود و در شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و نیمه شمالی سمنان این وضعیت ادامه خواهد داشت.


برچسب ها: ورود سامانه بارشی - سامانه بارشی - البرز - شنبه - سه شنبه - سامانه - کشور
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به کشور از سه شنبه

ورود سامانه بارشی به کشور از سه شنبه