مطالب مرتبط:
خبرگزاری دولتی: ایران در تلاش است تا قبل از ارائه گزارش دوره ای گروسی به شورای حکام، رایزنی هایی را برای تهیه پیش نویس بر اساس بیانیه مشترک ماه مارس به پایان برساند/احتمالا در روزهای آینده برخی از مقامات آژانس برای طرح سوالات بیشتر در این باره به تهران سفر کنند. . پیش نویس. / با شروع ا
آموزش و پرورش بهترین بستر ترویج فرهنگ منابع طبیعی به نسل آینده است
پیش بینی رگبار باران و وزش باد شدید در سه روز آینده برای قم
کتاب «آینده شبکه های اجتماعی و رسانه های سنتی ایران» رونمایی شد
با کتاب به گذشته و آینده سفر کنید+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 10:502024-05-12اجتماعي

ناپایداری جوی زنجان و احتمال بارندگی در روزهای آینده


بعداز ظهر امروز و روز سه شنبه وزش باد نسبتاً شدید استان را فرا می گیرد که بر اثر آن، احتمال نفوذ گرد و غبار به جو منطقه و کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: بعداز ظهر امروز و روز سه شنبه وزش باد نسبتاً شدید استان را فرا می گیرد که بر اثر آن، احتمال نفوذ گرد و غبار به جو منطقه و کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

محمدرضا رحمن نیا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی از امروز تا سه شنبه هفته جاری شرایط جوی ناپایداری در استان حاکم خواهد شد.

وی تصریح کرد: از بعدازظهر امروز تا روز سه شنبه شاهد بارش هایی در سطح استان خواهیم بود که این بارش ها طی امروز و روز سه شنبه غالبا به صورت رگبار پراکنده باران است.

رحمن نیا ادامه داد: روز دوشنبه بارش ها در سطح استان گسترده تر و میزان آن نیز بیشتر پیش بینی شده است و طی این مدت احتمال وقوع رعد و برق، رگبار و تگرگ نیز وجود دارد.

وی دمای فعلی شهر زنجان را 15 درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت 2 درجه افزایش یافته است.

انتهای پیام


برچسب ها: سه شنبه - استان - کاهش کیفیت هوا - امروز - شنبه - احتمال - ناپایداری
آخرین اخبار سرویس:

ناپایداری جوی زنجان و احتمال بارندگی در روزهای آینده

ناپایداری جوی زنجان و احتمال بارندگی در روزهای آینده