مطالب مرتبط:
دهمین مرحله طرح رعد در سیستان و بلوچستان اجرا شد
از اجرای هفتمین مرحله طرح آرامش در شهر تا انهدام باند سارقان قطعات موتورسیکلت در همدان
مطالبه کارگران پیمانی شهرداری گرگان: ساماندهی کارکنان و اجرای طرح طبقه بندی
آخرین خبر از اجرای طرح ساماندهی کارکنان دولت امروز شنبه 22 اردیبهشت
اجرای طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل دارای 3 فرزند در آذربایجان غربی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 14:402024-05-11حوادث

اجرای دهمین مرحله طرح رعد در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح نتایج دهمین مرحله طرح رعد استان، بیان کرد: در این طرح 273 سارق و مالخر دستگیر که از این تعداد 11 فقره سرقت مسلحانه و 5 فقره سرقت به عنف کشف و در مجموع 297 پرونده سرقت کشف شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح نتایج دهمین مرحله طرح رعد استان، بیان کرد: در این طرح 273 سارق و مالخر دستگیر که از این تعداد 11 فقره سرقت مسلحانه و 5 فقره سرقت به عنف کشف و در مجموع 297 پرونده سرقت کشف شد.

سردار دوستعلی جلیلیان با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح رعد 81 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 1115 معتاد متجاهر جمع آوری و 1 تن و 284 کیلو و 420 گرم انواع مواد مخدر کشف شده است، گفت: در این مرحله 88 قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف شد و تعداد 2258 نفر اتباع بیگانه غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند.

سردار جلیلیان خاطرنشان کرد: در حوزه قاچاق سوخت 274 هزار و 830 لیتر انواع سوخت به ارزش 92 میلیارد ریال کشف و در این رابطه 25 نفر متهم دستگیر و 21 خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح های عملیاتی و ضربتی و فوریتی پلیس در استان تداوم پیدا خواهد کرد، افزود: طرح های عملیاتی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان اجرا خواهد شد تمام تلاش ما این است که احساس ام


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - استان سیستان و بلوچستان - فرمانده انتظامی استان - بلوچستان - فرمانده انتظامی - طرح رعد - مرحله
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دهمین مرحله طرح رعد در سیستان و بلوچستان

اجرای دهمین مرحله طرح رعد در سیستان و بلوچستان