مطالب مرتبط:
پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان: صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم ترین ویژگی شهید رییسی در تمام ادوار بود/ وجود آرامش بخش حضرت آیت الله خامنه ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست
پیام تسلیت باشگاه استقلال برای شهادت آیت الله رییسی
پیام تسلیت مدیرعامل باغ کتاب تهران در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پی شهادت آیت الله رییسی و هیئت همراه
پیام تسلیت مقامات کشورها برای شهادت آیت الله رییسی و همراهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 14:352024-05-20سياسي

پیام های تسلیت مداحان کشورمان در شهادت آیت الله رییسی


جمعی از مداحان و چهره های هیاتی کشورمان در پیام هایی در فضای مجازی به ضایعه شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور دولت سیزدهم واکنش نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میثم مطیعی مداح کشورمان در توییتی با یک بیت شعر نوشت: ای نشسته صف اول! نَنِشستی یک روز در صف اول پرواز تو قامت بستی… سیدرضا نریمانی نیز در اینستاگرامش با انتشار تصویری از رییسی نوشت: یک عمر دل به مردم این حاک داده ای شایسته نیست غیر شهادت برای تو حسین طاهری هم نوشت: خیلی ها گفتند چرا از این دولت انتقاد نمی کنی؟ من هم همه جا در جلسات گفتم: به تلاش و اخلاص این دولت اعتقاد قلبی دارم! می دونم که از همه وجودشون تلاش می کنند! همه جا عرض کردم که حضرت آقا فرمودند: من شهادت می دهم که این دولت تلاش می کند! و حالا نتیجه شهادت دادن ولی، شهادت شد! همچنین محمد حسین پویانفر نوشت: از صف اول شهدا را چیدند علاوه بر این حمیدرضا علیمی نوشت: می شود اختلاف نظر داشت می شود انتقاد داشت ولی نمی شود از داغ هموطن آرام بود.

اینجا ایران است و ما ایرانی… این رسم وطن پرستی ست… چون: حُبُّ الْوَطَن مِنَ الایمان… عبدالرضا هلالی هم با هشتگ شهید راه خدمت و سید ابراهیم رییسی نوشت:


برچسب ها: شهادت - کشورمان - محمد حسین پویانفر - رییس - دولت - آیت الله - رییسی
آخرین اخبار سرویس:

پیام های تسلیت مداحان کشورمان در شهادت آیت الله رییسی

پیام های تسلیت مداحان کشورمان در شهادت آیت الله رییسی