مطالب مرتبط:
پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان: صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم ترین ویژگی شهید رییسی در تمام ادوار بود/ وجود آرامش بخش حضرت آیت الله خامنه ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست
رییس جمهور ونزوئلا شهادت آیت الله رییسی را تسلیت گفت
پیام تسلیت رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان
پیام تسلیت رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی شهادت آیت الله رییسی
پیام تسلیت رییس پلیس راهور پایتخت درپی شهادت آیت الله رییسی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 10:502024-05-20سياسي

رییس بنیاد مستضعفان، شهادت آیت الله رییسی را تسلیت گفت


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با صدور پیامی، شهادت آیت الله رییسی و همراهان ایشان را در سانحه هوایی روز گذشته تسلیت گفت.

- رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با صدور پیامی، شهادت آیت الله رییسی و همراهان ایشان را در سانحه هوایی روز گذشته تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال وقوع حادثه هوایی روز گذشته در آذربایجان شرقی و شهادت رییس جمهور و جمعی از همراهان ایشان، حسین دهقان رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با صدور پیامی، شهادت آیت الله رییسی رییس جمهور، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر امیرعبداللهیان وزیر خارجه، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام دهقان به شرح زیر است: و بَشرالصابرین ٱلَّذِینَ إِذَآ أصابَتهُم مُّصِیبَهٌ قَالُوٓاْ إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّآ إِلیه رَٰجِعُونَ شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور مردمی و پر تلاش کشورمان، درپی وقوع سانحه هوایی در سفر استانی به آذربایجان شرقی، باعث تاثر و تألم دوستداران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی شد و ملت ایران را به سوگ نشاند.

عروج ملکوتی این سید بزرگوار و مجاهد مردمی و خستگی ناپذیر، همزمان با میلاد حضرت رضا (ع)، مزد این شهید بزرگوار و بقیه شهدای عزیز بود که از سوی امام مهربانی ها به ایشان اعطا شد تا مو


برچسب ها: رییس بنیاد مستضعفان - بنیاد مستضعفان - آیت الله رییسی - آیت الله - رییس - انقلاب اسلامی - مستضعفان
آخرین اخبار سرویس:

رییس بنیاد مستضعفان، شهادت آیت الله رییسی را تسلیت گفت

رییس بنیاد مستضعفان، شهادت آیت الله رییسی را تسلیت گفت