مطالب مرتبط:
طرح تعطیلی شنبه ها تصویب شد
ببینید| پیگیری پرونده و اموال کوروش کمپانی و استرداد وجوه مردم
ببینید| پیگیری پرونده و اموال کوروش کمپانی و استرداد وجوه مردم
جهانگیر: شناسایی اموال متهم شرکت کوروش کمپانی در داخل و خارج در دستور کار قرار دارد
تعطیلی «شنبه ها» در مجلس تصویب شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 21:302024-05-15سياسي

طرح الزام به ثبت رسمی اموال غیرمنقول تصویب شد


آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اتمام رسیدگی به طرح الزام به ثبت رسمی اموال غیرمنقول در مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح از تخلفات مختلف در حیطه اموال غیرمنقول جلوگیری و آثار و برکات آن در کشور مشاهده شود.

- آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اتمام رسیدگی به طرح الزام به ثبت رسمی اموال غیرمنقول در مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح از تخلفات مختلف در حیطه اموال غیرمنقول جلوگیری و آثار و برکات آن در کشور مشاهده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله آملی لاریجانی در ابتدای جلسه امروز مجمع، طی سخنان کوتاهی ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد مسعود حضرت شمس الشموس علی بن موسی الرضا (ع) با بیان تاریخچه بررسی این طرح مهم در کمیسیون حقوقی و قضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام که پس از ده ها جلسه گروه های کارشناسی به صحن آمده و در صحن مجمع هم طی جلسات متعدد مورد بررسی قرار گرفته، اظهار کرد: این قانون مهم که قانون سرنوشت سازی است نیاز به تبیین و تشریح دارد؛ زیرا برخی از ساختارهای جدید در آن تاسیس شده که نیازمند کار رسانه ای از سوی دستگاه های اجرایی و اعضای مجمع به ویژه از سوی صدا و سیما می باشد تا اجرای آن تسهیل گردد.


برچسب ها: آیت الله آملی لاریجانی - مجمع تشخیص مصلحت نظام - مجمع تشخیص مصلحت - غیرمنقول - آملی لاریجانی - اموال - لاریجانی
آخرین اخبار سرویس:

طرح الزام به ثبت رسمی اموال غیرمنقول تصویب شد

طرح الزام به ثبت رسمی اموال غیرمنقول تصویب شد