مطالب مرتبط:
افتخار آیت الله رییسی سرباز ولایت بود
شهید آیت الله رییسی خادم ملت و سرباز ولایت بود
آیت الله رییسی خود را سرباز ولایت می دانست
نصیرایی: آیت الله رییسی سرباز ولایت بود
سرباز ولایت بودن ویژگی بارز آیت الله رییسی بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 17:302024-05-20سياسي

شهادت، پایانی شکوهمند برای ماموریت سرباز ولایت و سیدمحرومان بود


سردار غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی، شهادت آیت الله رییسی، رییس جمهور و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

- سردار غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی، شهادت آیت الله رییسی، رییس جمهور و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور به این شرح است: انالله و اناالیه راجعون شهادت آیت الله ابراهیم رییسی و جمعی از همراهان ایشان، همچون آیت الله سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و دکتر مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی در حادثه سقوط بالگرد، دوستداران انقلاب اسلامی را اندوهگین کرد.

آیت الله دکتر ابراهیم رییسی، رییس جمهوری خدوم، خستگی ناپذیر، مردمی و مردمدار بود که هیچگاه فرصت خدمت به مردم را به عافیت پشت میز نشینی ترجیح نداد و تا روز آخر حیات خود، برای آبادانی و خدمت به این مرز و بوم تلاش کرد و عاقبت نیز در همین راه به شهادت رسید.

اگرچه فقدان این شخصیت بزرگ ثلمه بزرگی به ایران اسلامی است، ولی شهادت، پایانی زیبا و شکوهمند برای ماموریت این سرباز ولایت و سید محرومان بود.


برچسب ها: سازمان پدافند غیرعامل کشور - رییس سازمان پدافند غیرعامل - سازمان پدافند غیرعامل - رییس سازمان پدافند - پدافند غیرعامل - رییس - آیت الله
آخرین اخبار سرویس:

شهادت، پایانی شکوهمند برای ماموریت سرباز ولایت و سیدمحرومان بود

شهادت، پایانی شکوهمند برای ماموریت سرباز ولایت و سیدمحرومان بود