مطالب مرتبط:
امروز «رفح» به نقطه پایان کار اسراییل تبدیل شده است
امروز «رفح» به نقطه پایان کار اسراییل تبدیل شده است
امروز «رفح» به نقطه پایان کار اسراییل تبدیل شده است |
واکنش سید حسن خمینی به جنایت هولناک اسراییل در رفح: دیگر چه اتفاقی باید بیفتد که وجدان هایی در دنیا بیدار شود؟
ببینید | علت حمله اسراییل به رفح چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 خرداد 1403 ساعت 14:002024-05-31سياسي

ابوترابی فرد: امروز «رفح» به نقطه پایان کار اسراییل تبدیل شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد در خطبه های نماز جمعه عبادی - سیاسی تهران، اظهار داشت: رییس جمهور محبوب و پرتلاش و متواضع و خستگی ناپذیر با کفایت ایران در دوران کوتاه مدیریت اجرایی کشور ارزش ها و سجایای الهام .

- ابوترابی فرد: امروز رفح به نقطه پایان کار اسراییل تبدیل شده است خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: سوختن زنان و کودکان در رفح پرده غفلت از دیدگان جهان و حتی حامیان رژیم اسراییل فروانداخته و وجدان ها را بیدار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد در خطبه های نماز جمعه عبادی - سیاسی تهران، اظهار داشت: رییس جمهور محبوب و پرتلاش و متواضع و خستگی ناپذیر با کفایت ایران در دوران کوتاه مدیریت اجرایی کشور ارزش ها و سجایای الهام بخش و امید آفرین اخلاقی را عینیت بخشید و چهره زیبای کارگزار زیبای نظام اسلامی را در رفتار و سخن خویش به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه و استثنایی سیاست مبتنی بر سجایای اخلاقی خطبه نخست را به این مهم اختصاص می دهم، ادامه داد: اخلاق از نگاه استاد شهید مطهری، چگونه زیستن و رفتار کردن را دربرمی گیرد.


برچسب ها: ابوترابی فرد - خطبه های نماز جمعه - محمد حسن ابوترابی - ابوترابی - نماز جمعه - مدیریت اجرایی - خطیب موقت نماز جمعه تهران
آخرین اخبار سرویس:

ابوترابی فرد: امروز «رفح» به نقطه پایان کار اسراییل تبدیل شده است

ابوترابی فرد: امروز «رفح» به نقطه پایان کار اسراییل تبدیل شده است