مطالب مرتبط:
آماده سازی پایگاه اوقات فراغت تابستانی برای دانش آموزان هرمزگانی
350 پایگاه اوقات فراغت پذیرای دانش آموزان هرمزگان است
پایگاه های اوقات فراغت پذیرای دانش آموزان هرمزگانی
طرح اوقات فراغت در توانمندسازی و مهارت آموزی دانش آموزان نقش بسزایی دارد
تشدید تنش آبی در سیستان و بلوچستان/ اجرای طرح های آب رسانی برای تبلیغات انتخاباتی!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1403 ساعت 07:052024-06-09اجتماعي

پیش بینی3000 پایگاه طرح اوقات فراغت دانش آموزان در سیستان و بلوچستان


مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار پایگاه طرح اوقات فراغت برای دانش آموزان در تابستان سال جاری در مراکز فرهنگی و هنری و مدارس استان پیش بینی شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: سه هزار پایگاه طرح اوقات فراغت برای دانش آموزان در تابستان سال جاری در مراکز فرهنگی و هنری و مدارس استان پیش بینی شده است.

حسن بروشکی شامگاه شنبه 19 خرداد در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: در سال گذشته قریب به 92 هزار دانش آموز در رشته های مختلف فرهنگی، قرآنی، هنری، خلاقیت های فردی و مواردی از این دست در 2 هزار و 652 پایگاه مدرسه ای فعالیت تابستانی داشتند.

وی افزود: با فعالیت صورت گرفته خوشبختانه سیستان و بلوچستان رتبه اول کشور در ثبت نام دانش آموزان در سامانه نورینو را به خود اختصاص داد و 10 درصد ثبت نام کل کشور در این استان اتفاق افتاد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: امسال نیز سه هزار پایگاه طرح اوقات فراغت دانش آموزان در مراکز فرهنگی و هنری و مدارس استان پیش بینی شده است.

بروشکی بر بهره گیری از ظرفیت دیگر نهادها و دستگاه ها در کمک به آموزش و پرورش در مسیر غنی سازی طرح اوقات فراغت دانش آموزان تاکید و خاطرنشان کرد: با تمام توان به دنبال توسعه و ارتقاء فعالیت های ت


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - آموزش و پرورش استان - استان سیستان و بلوچستان - دانش آموز - طرح اوقات فراغت - دانش آموزان - بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی3000 پایگاه طرح اوقات فراغت دانش آموزان در سیستان و بلوچستان

پیش بینی3000 پایگاه طرح اوقات فراغت دانش آموزان در سیستان و بلوچستان