مطالب مرتبط:
تصمیم گیری برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری در جلسه سران قوا
نخعی راد: زمینه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم است
فرماندار بهبهان: اولویت کشور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است
معاون استاندار ایلام: مشارکت حداکثری سرلوحه کار همه عوامل اجرایی انتخابات در استان باشد
تازه ترین نظرسنجی ایسپا درباره میزان مشارکت در انتخابات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1403 ساعت 14:002024-06-11سياسي

برای مشارکت حداکثری در انتخابات باید جهاد تبیین کنیم


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به تلاش های دشمنان برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: باید برای جلب مشارکت حداکثری مردم جهادتبیین داشته باشیم.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به تلاش های دشمنان برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت: باید برای جلب مشارکت حداکثری مردم جهادتبیین داشته باشیم.

سردار بهمن ریحانی، امروز (22 خرداد) در نشست جهادتبیین و ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات، انقلاب اسلامی را مبداء تحولات بسیار بزرگی در مقیاس جهانی خواند و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با پیروزی خود این پیام را به همه دنیا صادر کرد که اندیشه شرق و غرب دیگر برای اداره جهان به پایان رسیده و مردم به اندیشه های جدیدی نیاز دارند.

وی با بیان اینکه بزرگترین دستاورد امام خمینی(ره) غلبه منطق اسلام بر منطق مستکبران بود، گفت: انقلاب ما تولد دوباره ارزش های فراموش شده بود، چرا که تا پیش از آن همه پذیرفته بودند هرکس زور و قدرت بیشتری دارد، حق با اوست و او می تواند بر جهان حکمرانی کند.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه اضافه کرد: غربی ها می دانستند اگر ارزش های اسلامی همچون عدالت، امنیت، آزادی، کرامت انسانی و.


برچسب ها: مشارکت حداکثری - مشارکت حداکثری در انتخابات - انتخابات - حضور در انتخابات - دلسرد کردن مردم - حداکثری - استان کرمانشاه
آخرین اخبار سرویس:

برای مشارکت حداکثری در انتخابات باید جهاد تبیین کنیم

برای مشارکت حداکثری در انتخابات باید جهاد تبیین کنیم