مطالب مرتبط:
وال استریت ژورنال: آمریکا با تلاش های ضدایرانی فرانسه و انگلیس مخالف است
وال استریت ژورنال: آمریکا با طرح اروپا برای اقدام علیه ایران در آژانس مخالف است
جهاد اسلامی: عملیات جبالیا ضربه استراتژیک بزرگی به اسراییل و آمریکا بود
گفتگو با استاد دانشگاه کلمبیا آمریکا/ دیوان لاهه صلاحیت رسیدگی به مسائلی را دارد که تابع منافع امریکا باشد/ حمایت از اسراییل پایگاه رأی بایدن را به خطر انداخته است
گفت وگو با استاد دانشگاه کلمبیا آمریکا/ دیوان لاهه صلاحیت رسیدگی به مسائلی را دارد که تابع منافع امریکا باشد/ حمایت از اسراییل پایگاه رأی بایدن را به خطر انداخته است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 14:552024-05-27بين الملل

وال استریت ژورنال: آمریکا و اسراییل امیدوارند به تواقفی با حزب الله برسند


مقامات آمریکایی و صهیونیستی امید دارند اگر وقفه ای در جنگ غزه ایجاد شود، بتوانند به توافقی با حزب الله برسند که نیروهایش را از مرز دور کند.

- مقامات آمریکایی و صهیونیستی امید دارند اگر وقفه ای در جنگ غزه ایجاد شود، بتوانند به توافقی با حزب الله برسند که نیروهایش را از مرز دور کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع آگاه به روزنامه وال استریت ژورنال گفته اند، چنین توافقی می تواند به این معنی باشد که نیروهای حزب الله لبنان براساس قطعنامه 1701 سازمان ملل که به جنگ بین رژیم صهیونیستی و حزب الله در سال 2006 پایان داد، به 10 مایلی شمال مرز با سرزمین های اشغالی بروند و خلا موجود توسط نیروهای ارتش لبنان پر شود.

مقامات صهیونیستی ادعا می کنند، از تاریخ 8 اکتبر، حزب الله حدودا 4500 راکت و خمپاره به همراه صدها موشک ضد تانک و ده ها پهپاد به سمت سرزمین های اشغالی شلیک کرده است.

یکی از مقامات حزب الله گفته است: اسراییل با تهاجمات هوایی، دریایی و زمینی به خاک لبنان به طور مداوم قطعنامه 1701 سازمان ملل را نقض کرده است.

این لبنان است که باید نسبت به هرگونه احترام به قوانین بین المللی از سوی اسراییل بی اعتماد شود.

انتهای پیام


برچسب ها: حزب الله - صهیونیستی - وال استریت ژورنال - سرزمین های اشغالی - مقامات آمریکایی - الله - روزنامه وال استریت ژورنال
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال: آمریکا و اسراییل امیدوارند به تواقفی با حزب الله برسند

وال استریت ژورنال: آمریکا و اسراییل امیدوارند به تواقفی با حزب الله برسند