مطالب مرتبط:
سربازان صاحب شغل می شوند
با این روش سربازها مشمول کسر خدمت می شوند
کارخانه لاستیک سازی «بارز» الیگودرز، هزار شغل مستقیم ایجاد می کند
نرگس محمدی و علی اوجی صاحب یک دوقلو شدند
کارخانه لاستیک سازی الیگودرز هزار شغل مستقیم ایجاد می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 14:402024-06-12سياسي

سربازها صاحب شغل می شوند


فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با مهارت آموزی سربازان تلاش می شود که در کنار دوران خدمت، بعد از اتمام دوره سربازی نیز به یک شغل دست پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سردار محمد جواد زاده کمند ظهر امروز در قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان کردستان اظهار داشت: امروز یکی از مأموریت های مهم نیروهای مسلح مهارت آموزی سربازان وظیفه است، در این مأموریت تلاش می شود سربازان در کنار دفاع و ایجاد نظم و امنیت یک تخصص در یک مهارت خاص را بیاموزند که علاوه بر خدمت مؤثر بعد از اتمام دوره سربازی نیز به یک شغل دست پیدا کنند.

  وی افزود: خوشبختانه در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قواه از سال 96 قرارگاه مهارت آموزی در نیروهای مسلح  تشکیل شده و با تلاش سازمان های مربوطه نیروهای مسلح و استفاده از ظرفیت و توان بسیج و سایر دستگاه ها، در راستای اهداف مورد نظر که همان آموزش و مهارت آموزی است، کار شده است.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و 680 هزار  نفر از جوانان عزیز ایران اسلامی در این 7 سال گذشته تحت پوش مهارت های عمومی و تخصصی قرار گرفتند که بیش از 900 هزار نفر از آنها به آموزش تخصصی دست پیدا کرده اند.


برچسب ها: مهارت آموزی - مهارت آموزی کارکنان وظیفه - نیروهای مسلح - مهارت آموزی سربازان - مهارت - سربازان - قرارگاه
آخرین اخبار سرویس:

سربازها صاحب شغل می شوند

سربازها صاحب شغل می شوند