مطالب مرتبط:
وقوع سیل در بشاگرد با بارش های مونسونی
مسافران قید سفر به این 3 استان را بزنند/بارش های سیل آسا
بارندگی و جاری شدن سیلاب در بشاگرد هرمزگان (فیلم)
بارش های شدید در 4 استان
بارش ها آذربایجان غربی را فرا می گیرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 20:202024-06-08اقتصادي

بارش های شدید در هرمزگان / سیل بشاگرد را برد


فرماندار بشاگرد از وقوع سیلاب در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: بارش های اخیر سبب قطع شریان اصلی ارتباطی نشده است اما طغیان رودخانه گوهران باعث انسداد برخی راه های این بخش شده که تا ساعتی دیگر با فروکش کردن سطح آب بازگشایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، یعقوب دادی علی زاده گفت: البته سیلاب خساراتی به جاده های دسترسی به ویژه راه های خاکی روستایی، آبنماها و ابنیه فنی راهداری وارد کرده اما این خسارات محسوس نبوده است.

فرماندار بشاگرد ادامه داد: برخی خسارات نیز به زیرساخت ها و لوله های آبرسانی و زمین های کشاورزی وارد شده اما تاکنون در حوزه برق گزارشی از ورود آسیب  نداشته ایم.

  وی افزود: بارش ها در حوزه آبریز سد جگین بوده و موجب می شود دبی آب خوبی به این سد وارد شود که برای این منطقه بسیار مفید است.

  دادی علی زاده با بیان اینکه این بارندگی ها سالانه در این شهرستان رخ می دهد و مردم اطلاع کافی از بارش ها دارند، تاکید کرد: به همین سبب تلفات جانی انسانی نداشته ایم، در حال حاضر هم تمام دستگاه های ذیربط در آماده باش هستند و مسئله خاصی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بارش های سیل آسا از روز جمعه در بشاگرد آغاز شده و تا روز یکشنبه ادامه دارد، تاکید کرد: خوشبختانه حجم خسارت وارد شده محدود بود.


برچسب ها: فرماندار بشاگرد - بشاگرد - خسارات - فرماندار - زمین های کشاورزی - شهرستان - طغیان رودخانه
آخرین اخبار سرویس:

بارش های شدید در هرمزگان / سیل بشاگرد را برد

بارش های شدید در هرمزگان / سیل بشاگرد را برد