مطالب مرتبط:
تلاش برای تقویت نظام مشاوره در مدارس: 50 درصد مدارس بدون مشاور و جذب 15هزار معلم پرورشی جدید
بیش از 50 درصد مدارس ایران معلم و مربی پرورشی ندارند/ غربالگریاز 6 میلیون دانش آموز
تمامی گل های فینال های یورو 2000 2020
گل های فینال های یورو از 2000 تا 2020
جانشین شهردار تهران برای ایام انتخابات مشخص شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 09:352024-06-12اجتماعي

جذب 2000 معلم در مدارس تهران


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در شهر تهران بحث کمبود، توزیع نامتوازن و توانمندسازی نیروی انسانی مطرح است که با آزمون های استخدامی بیش از 2000 نفر جذب مدارس تهران می شوند.

- مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در شهر تهران بحث کمبود، توزیع نامتوازن و توانمندسازی نیروی انسانی مطرح است که با آزمون های استخدامی بیش از 2000 نفر جذب مدارس تهران می شوند.

علیرضا کریمیان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در دولت سیزدهم با دقت نظر رییس جمهور شهید و وزیر آموزش و پرورش، کارهای بزرگی رخ داده، گفت: در شهر تهران بحث کمبود، توزیع نامتوازن و توانمندسازی نیروی انسانی مطرح است.

وی با بیان اینکه در سه دوره تحصیلی ابتدایی، متوسطه و هنرستان و همچنین در بخش کیفیت بخشی یعنی نیروهای پرورشی و مربی تربیت بدنی نیز فرایند جذب انجام گرفت افزود: آزمون ها برگزار، ارزیابی تکمیلی ها انجام، فرآیند جذب تکمیل و در نهایت اتفاقات بزرگی رخ می دهد؛ حدودا بیش از 2000 نفر جذب مدارس تهران می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه یکی از اولویت های آموزش و پرورش این است که بخش زیادی از کمبودها با جذب ها رفع شود ادامه داد: در بخش دیگری از تلاش های ما برای آینده، بحث توانمندسازی و توان افزایی نیروی انسانی است، در این زمینه برنامه های متعدد و مختلفی را وز


برچسب ها: شهر تهران - آموزش و پرورش شهر تهران - تهران - مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش - نیروی انسانی - آزمون های استخدامی
آخرین اخبار سرویس:

جذب 2000 معلم در مدارس تهران

جذب 2000 معلم در مدارس تهران