مطالب مرتبط:
نماز عید قربان در زنجان به امامت نماینده ولی فقیه اقامه می شود
نماز عید قربان در سراسر چهارمحال وبختیاری برگزار می شود
نماز عید قربان در مصلی های البرز برگزار می شود
نماز عید قربان در زنجان به امامت حجت الاسلام خاتمی اقامه می شود
اقامه نماز عید قربان در 15 شهر زنجان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 خرداد 1403 ساعت 13:402024-06-15سياسي

نماز عید قربان در شهرکرد به امامت نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود


رییس ستاد اقامه نماز چهارمحال وبختیاری گفت: نماز روز عید سعید قربان در ساعت 7 صبح روز دوشنبه 28 خردادماه در مصلی های نماز سراسر استان اقامه می شود و در شهرکرد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس ستاد اقامه نماز چهارمحال وبختیاری گفت: نماز روز عید سعید قربان در ساعت 7 صبح روز دوشنبه 28 خردادماه در مصلی های نماز سراسر استان اقامه می شود و در شهرکرد، نماز عید قربان به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برپا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد کریمی در گفت وگو با ایسنا، با تبریک فرارسیدن عید قربان و با اشاره به اینکه نماز این عید سعید در ساعت 7 صبح روز دوشنبه در سراسر استان اقامه می شود، اظهار کرد: در شهرکرد، نماز عید قربان به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برپا می شود و درهای مصلی امام خمینی(ره) این شهر از یک ساعت پیش از نماز، به روی نمازگزاران باز است.

وی با بیان اینکه نماز عید قربان در تمامی میعادگاه ها، مساجد، امامزادگان و سایر محل هایی که از حضور روحانی مستقر و طرح هجرت و ائمه جمعه و جماعات برخوردارند برگزار خواهد شد، ادامه داد: از عموم مردم مؤمن و همیشه در صحنه استان دعوت می شود در این برنامه معنوی حضور داشته باشند.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - عید قربان - نماینده ولی فقیه - نماز - نماز عید قربان - رییس ستاد اقامه نماز - شهرکرد
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید قربان در شهرکرد به امامت نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود

نماز عید قربان در شهرکرد به امامت نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود