مطالب مرتبط:
آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز در آخرین تماس تلفنی از سقوط بالگرد چه گفت؟
وزیر راه: تلفن همراه امیر عبداللهیان، استاندار آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز زنگ می خورد اما پاسخ نمی دادند
حرکت تحسین برانگیز امام جمعه شهید تبریز که در یاد مردم ماند+عکس
جزییات تشییع پیکر امام جمعه تبریز و استاندار شهید
پیکر دو تن از شهدای سانحه بالگرد حامل رییسی سوختگی زیادی داشتند/ پیکر امام جمعه تبریز کمی دورتر، روی زمین پیدا شد/ خلبانان بیشترین آسیب را دیده بودند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 خرداد 1403 ساعت 12:552024-05-23سياسي

امام جمعه تبریز یک منش امام جمعه ای ایجاد کرد


نماینده رهبر انقلاب در تشیع شهید آل هاشم: امام جمعه تبریز یک فرهنگ جدید و منش امام جمعه ای ایجاد کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمدیان گفت: گرچه حادثه تلخی را تجربه کردیم اما این بشارت خدواند است که از او هستیم و به سوی او بازمی گردیم.

حجت الاسلام محمد محمدیان، نماینده اعزامی مقام معظم رهبری در آیین تشیع شهید آل هاشم در تبریز با اعلام پیام تسلیت رهبر انقلاب به خانواده شهید آل هاشم و مردم تبریز و آذربایجان شرقی، اظهار کرد: آل هاشم یک فرهنگ جدید و مشی و منش امام جمعه ای ایجاد کرد و با تواضع، صفا، مردم داری و خلوص ویژه ای که هدیه خداوند در ایشان بود، در دل مردم جا باز کرد.

وی به شهادت آل هاشم در هیات همراه رییس جمهور اشاره کرد و گفت: عجب تقدیری بود که در کنار مردمی از جنس خود در مردم داری و صفا و خلوص نیت به شهادت رسید.

محمدیان با بیان اینکه مصیبت وارده به قدری تلخ بود که جان و دل همه دوستداران نظام را سوزاند، افزود: گرچه حادثه تلخی را تجربه کردیم اما این بشارت خدواند است که از او هستیم و به سوی او بازمی گردیم.

وی ابراز امیدواری کرد که ادامه دهنده راه نورانی شهدای گرانقدر با تول بر خداوند و استعانت از اهل بیت عصمت و طهارت باشیم تا به شهادت برسیم.


برچسب ها: امام جمعه - آل هاشم - امام جمعه تبریز - محمدیان - رهبر انقلاب - تبریز - جمعه
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه تبریز یک منش امام جمعه ای ایجاد کرد

امام جمعه تبریز یک منش امام جمعه ای ایجاد کرد