مطالب مرتبط:
حاجی بابایی: قطعی برق، کشاورزان سراسر کشور را با مشکل مواجه کرده است
آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست حاجی بابایی / بررسی نحوه اجرای خرید تضمینی محصولات کشاورزی
بانک تجارت سود تقسیم می کند
اطلاعیه بانک ملت درباره پرداخت سود سهام بانک ملت
بابایی کارنامی: کاندیداها حرف هایی نزنند که مردم را در مقابل ساختارها قرار دهند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1403 ساعت 10:352024-06-11سياسي

حاجی بابایی: کشاورزان از رفتار بانک ها گله مند هستند


کشاورزان از عملکرد بانک ها رضایت نداشته و از سوی دیگر انتظار می رود مطالبات گندمکاران در قالب خرید تضمینی به ازای گندم تحویلی به آنها پرداخت شود.

- نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزان از عملکرد بانک ها رضایت نداشته و از سوی دیگر انتظار می رود مطالبات گندمکاران در قالب خرید تضمینی به ازای گندم تحویلی به آنها پرداخت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی که ریاست جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت پس از استماع توضیحات وزیر جهاد کشاورزی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیرامون نحوه اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: بحث تعرفه صادرات محصولات کشاورزی از موضوعاتی بود که نمایندگان مطالبه رسیدگی به آن را دارند.

توزیع به موقع کود، بذر و سم و تحویل نهاده های کشاورزی از موضوعاتی است که باید به آن توجه شود چرا که در سطح کشور نارضایتی هایی در این زمینه وجود دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: بحث قطعی برق 6 ساعته چاه های کشاورزی به صورت ممتد و پشت سرهم سیستم کشاورزی را بهم می ریزد، در حالی که براساس ماده 25 قانون بهبود فضای کسب و کار قطع برق کشاورزی ممنوع است باید فکر اساسی در این زمینه صورت گیرد.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - کشاورزی - شورای اسلامی - مطالبات گندمکاران - وزیر جهاد کشاورزی - خرید تضمینی - محصولات کشاورزی
آخرین اخبار سرویس:

حاجی بابایی: کشاورزان از رفتار بانک ها گله مند هستند

حاجی بابایی: کشاورزان از رفتار بانک ها گله مند هستند