مطالب مرتبط:
باقری: هیچ گاه انقطاعی در مسیر مذاکرات صورت نگرفته است
باقری: ایران مسیر مذاکرات را با جدیت و اقتدار ادامه می دهد
عباس آخوندی: نگران ایرانم؛ فرقه ای از سر جهل و عناد، چهارطرف این سرزمین را بسته اند و آن را تبدیل به قلعه ای محصور کرده اند / حصر هیچ گاه سرنوشت و ویژگی ملت ایران نبوده / بیهوده نیست که شاهد سیل مهاجرت ایرانیان از پیر و جوان هستیم / می آیم تا در مسیر استقرار صلح و رفع تحریم ها، سیاست کشو
باقری:روابط ایران و عربستان در مسیر درست قرار دارد
باقری:روابط ایران و عربستان در مسیر درست قرار دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 خرداد 1403 ساعت 20:152024-06-03بين الملل

باقری: هیچ گاه انقطاعی در مسیر مذاکرات رفع تحریم ها صورت نگرفته است


سرپرست وزارت خارجه ایران با بیان اینکه مذاکرات رفع تحریم ها و تبادل پیام ها در جریان است، گفت رایزنی های ما با مقامات مختلف مرتبط با مذاکرات ادامه دارد و ایران این مسیر را با جدیت و اقتدار ادامه می دهد.

- سرپرست وزارت خارجه ایران با بیان اینکه مذاکرات رفع تحریم ها و تبادل پیام ها در جریان است، گفت رایزنی های ما با مقامات مختلف مرتبط با مذاکرات ادامه دارد و ایران این مسیر را با جدیت و اقتدار ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در لبنان حضور دارد، در یک کنفرانس خبری در محل سفارت ایران در بیروت، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

باقری در ابتدای این نشست با تشکر از سفر وزیر خارجه و رییس پارلمان لبنان به تهران برای ادای احترام به شهدای خدمت، گفت: تعامل و همکاری ایران و لبنان ریشه در تاریخ دارد.

ما همواره در رایزنی و مشورت با دوستان لبنانی هستیم اما این بار به طور خاص برای سپاسگزاری از دولت، مردم و شخصیت های عالی مقام لبنانی به لبنان آمدم تا حضوراً از آن ها به خاطر همدلی و همراهی با مردم و دولت ایران در پی شهادت رییس جمهور و وزیر خارجه شهید جمهوری اسلامی ایران تشکر و سپاسگزاری کنم.


برچسب ها: مذاکرات - ایران - رفع تحریم ها - وزارت خارجه ایران - رفع تحریم - تحریم ها - وزارت خارجه
آخرین اخبار سرویس:

باقری: هیچ گاه انقطاعی در مسیر مذاکرات رفع تحریم ها صورت نگرفته است

باقری: هیچ گاه انقطاعی در مسیر مذاکرات رفع تحریم ها صورت نگرفته است