مطالب مرتبط:
روزنامه اقتصادی| اقتصاد سرآمد
روزنامه اقتصادی| آسیا
روزنامه اقتصادی| ابرار اقتصادی
روزنامه اقتصادی| اقتصاد آینده
روزنامه اقتصادی| اقتصاد پویا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 18:152024-06-19سياسي

نمایندگان ادوار و کارشناسان اقتصادی مهمان استودیوهای تلوبیون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دوشنبه شب اولین دور از مناظرت نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در صدا و سیما برگزار شد و در حالیکه پیش بینی میشد فردای مناظرات روز آرامی در شبکه های اختصاصی کاندیداها باشد اما از همان ساعات آغاز روز سه شنبه .

- در حالی که پیش بینی می شد فردای مناظرات روز آرامی در شبکه های اختصاصی کاندیداها باشد اما از همان ساعات آغاز روز سه شنبه جنب و جوش در ساختمان استودیوهای تلوبیون شروع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دوشنبه شب اولین دور از مناظرت نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در صدا و سیما برگزار شد و در حالیکه پیش بینی میشد فردای مناظرات روز آرامی در شبکه های اختصاصی کاندیداها باشد اما از همان ساعات آغاز روز سه شنبه جنب و جوش در ساختمان استدیوهای تلوبیون شروع شد.

جلیلیدر استودیو جلیلی مانند روزهای قبل شهرام یزدان رییس ستاد انتخابات این نامزد در ساعت 9 صبح حضور پیدا کرد و اولین برنامه انتن فضای مجازی این نامزد به اظهارات رییس ستاد اختصاص داشت.

شبکه تلوبیون جلیلی که همان روزهای اول با نصب دکور اختصاصی نشان از برنامه ریزی گسترده این کاندیدا در فضای مجازی داشت ضمن پخش برنامه های تولیدی به صورت مستقیم نظرات 4 کارشناس را برای علاقه مندان به این کاندیدا پخش کرد.


برچسب ها: کاندیداها - چهاردهمین دوره - برگزار - ریاست جمهوری - پیش بینی - اختصاصی - مناظرات
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان ادوار و کارشناسان اقتصادی مهمان استودیوهای تلوبیون

نمایندگان ادوار و کارشناسان اقتصادی مهمان استودیوهای تلوبیون