مطالب مرتبط:
دیدار سفیر ایران با بن سلمان
سفیر ایران با بن سلمان دیدار کرد
دیدار سفیر ایران با محمد بن سلمان
سفیر ایران با بن سلمان دیدار کرد
دیدار سفیر ایران با محمد بن سلمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 13:202024-06-18سياسي

نشست بن سلمان و مقام های حاضر در حج با حضور سفیر ایران


همزمان با عید قربان، ولی عهد عربستان سعودی به نمایندگی از پادشاه این کشور در مراسمی از شخصیت های اسلامی و روسای هیات های حج امسال استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد بن سلمان ولی عهد عربستان سعودی روز دوشنبه و به نمایندگی از سلمان بن عبدالعزیز پادشاه این کشور در دیوان پادشاهی در قصر منا مراسم سالانه استقبال از مقامات دولتی و شاهزادگان سعودی، شخصیت های اسلامی، مهمانان پادشاه این کشور، مهمانان مقامات دولتی و روسای هیات ها و دفاتر امور حج امسال را برگزار کرد.

طبق گزارش خبرگزاری عربستان(واس)، بن سلمان در این مراسم به سخنرانی و خوش آمدگویی به مهمانان و حجاج بیت الله الحرام پرداخت.

وی گفت: بسیار خرسندم که به نیابت از پادشاه عربستان عید قربان را به شما تبریک می گویم و از خداوند می خواهیم که این اعمال را از حجاج بپذیرد و به آن ها کمک کند تا با امنیت و سهولت و اطمینان مناسک را به پایان برسانند.

ما به انجام این وظیفه بزرگ افتخار می کنیم و تمام تلاش خود را می کنیم و امکانات خود را به کار می گیریم تا راه های آسایش مهمانان خدا از زمان رسیدن تا زمان برگشتن به دیار خود را فراهم کنیم.

بن سلمان در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: در حالی عید قربان فرا رسید که وحشیانه ترین جنایت ها علیه برادرانمان در غزه تداوم دارد و ما بر لزوم پایان دادن فوری


برچسب ها: ولی عهد عربستان سعودی - پادشاه - ولی عهد عربستان - عربستان - عربستان سعودی - بن سلمان - سلمان
آخرین اخبار سرویس:

نشست بن سلمان و مقام های حاضر در حج با حضور سفیر ایران

نشست بن سلمان و مقام های حاضر در حج با حضور سفیر ایران