مطالب مرتبط:
فرصت طلایی 4 ساله دولت چهاردهم برای اجرای قانون جوانی جمعیت
نقش مهم حوزه های فرهنگی در اجرای قانون جوانی جمعیت
سهم املاک فاقد سند رسمی از بازار ملک کشور
حمایت از تشکیل کنسرسیوم شرکت های حوزه بازی های ویدئویی برای اجرای پروژه بزرگ ملی
فرصت طلایی 4 ساله دولت چهاردهم برای اجرای قانون جوانی جمعیت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 21:552024-06-19سياسي

تشکیل چند کمیته برای اجرای قانون الزام به تنظیم سند رسمی اموال غیرمنقول


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست شورای عالی تحول و تعالی سازمان ثبت از تشکیل 3 کمیته ملی، استانی و شهرستانی در اجرای «قانون الزام به تنظیم سند رسمی اموال غیرمنقول» خبر داد.

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست شورای عالی تحول و تعالی سازمان ثبت از تشکیل 3 کمیته ملی، استانی و شهرستانی در اجرای قانون الزام به تنظیم سند رسمی اموال غیرمنقول خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن بابایی، معاون در یکصد و دوازدهمین نشست شورای عالی تحول و تعالی سازمان ثبت با هدف تببین دستاوردهای هفته قوه قضاییه و ایجاد تمهیدات لازم جهت اجرای قانون الزام، گفت: برای اجرای هر چه بهتر قانون الزام به تنظیم سند رسمی اموال غیرمنقول، 3 کمیته ملی، استانی و شهرستانی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه کمیته های استانی و شهرستانی با راهبری مدیران کل و روسای واحدهای ثبتی و تعامل با روسای اتحادیه مشاورین املاک و کانون سردفتران و دفتریاران می باشند، عنوان کرد: کمیته های استانی با نظارت کمیته ملی و کمیته های شهرستانی با نظارت کمیته استانی فعالیت داشته و در راستای برنامه ها و سیاست های ابلاغی سازمان گام برمی دارند.

بابایی از وجود قریب به 200 هزار مشاور املاک در کشور گفت و افزود: مطابق ماده 3 این قانون مشاوران املاک و بنگاه های معاملات ملکی باید نسبت به درج


برچسب ها: سازمان ثبت - سازمان ثبت اسناد و املاک - تنظیم سند - غیرمنقول - شهرستانی - ثبت اسناد و املاک - سازمان ثبت اسناد
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل چند کمیته برای اجرای قانون الزام به تنظیم سند رسمی اموال غیرمنقول

تشکیل چند کمیته برای اجرای قانون الزام به تنظیم سند رسمی اموال غیرمنقول