مطالب مرتبط:
با تشکیل قرارگاه مقابله با سرقت شاهد روند کاهش سرقت هستیم
تقویت مشارکت در انتخابات وظیفه همگانی است
با موضوع مهاجرت پزشکان شعاری برخورد نشود
برخورد گرم و تاثیرگذار کریستیانو رونالدو با کودک معلول در جریان مراسم آغازین دیدار دوستانه پرتغال و جمهوری ایرلند / فیلم
برخورد با گرانفروشی و احتکار موبایل چینی وارداتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 ساعت 12:152024-06-13حوادث

کاهش سرقت در سایه مشارکت همگانی/برخورد جدی با مالخران


جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان تاکید کرد: با مشارکت مدبرانه مردم با پلیس و حضور میدانی دستگاه های مسئول در این زمینه می توان در حوزه کاهش سرقت، - ایسنا/سمنان جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان تاکید کرد: با مشارکت مدبرانه مردم با پلیس و حضور میدانی دستگاه های مسئول در این زمینه می توان در حوزه کاهش سرقت، قدم های موثری برداشت.

سید علی میراحمدی 24 خرداد ماه در پنجمین جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت با بیان اینکه استفاده از تجهیزات هوشمند در اماکن عمومی و خصوصی زمینه کاهش سرقت را فراهم خواهد ساخت، اظهار کرد: کنترل سارقان سابقه دار و مجرمان برای پیشگیری از سرقت در راستای امنیت و آرامش روانی شهروندان امری ضروری است.

وی به اندیشیده شدن تدابیر لازم برای پیشگیری از سرقت توسط پلیس اشاره و تاکید کرد: راه برون رفت از آسیب های اجتماعی که می توان سرقت را از مهم ترین بخش های آن ذکر کرد، عزم همگانی و مشارکت دستگاه های مسئول و متولیان امر در این زمینه است.

وی خواستار برخورد قاطع پلیس با مالخران اموال مسروقه شد و افزود: مقابله جدی با این گونه مجرمان که امنیت شهر و جامعه را هدف گرفته اند در راستای کاهش انگیزه برای سرقت یکی از راه حل های مثمرثمر خواهد بود.


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان - کاهش سرقت - سرقت - فرمانده انتظامی - استان سمنان - مشارکت - کاهش
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سرقت در سایه مشارکت همگانی/برخورد جدی با مالخران

کاهش سرقت در سایه مشارکت همگانی/برخورد جدی با مالخران