مطالب مرتبط:
توصیه روزنامه اطلاعات به نمایندگان مجلس جدید؛ پارگی ها رفو کنید
تصاویر| جلسه بررسی اعتبار نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی
لحظه دست به یقه شدن نمایندگان مجلس
رییس مجلس نمایندگان آمریکا درباره حکم دادگاه علیه ترامپ : برای تاریخ آمریکا شرم آور است
دیوانه خواندن بایدن از سوی عضو مجلس نمایندگان آمریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 خرداد 1403 ساعت 14:552024-05-31سياسي

تعامل منضبط و قانونی نمایندگان مجلس با سایر قوا از توصیه های مهم رهبری است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تعامل منضبط و قانونی نمایندگان مجلس با سایر قوا از توصیه های مهم رهبری و از نیازهای ضروری جامعه است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تعامل منضبط و قانونی نمایندگان مجلس با سایر قوا از توصیه های مهم رهبری و از نیازهای ضروری جامعه است.

آیت الله مصطفی محامی در بخشی از خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان افزود: 15 خردادماه سال1342 سالروز قیام خونین مردم مسلمان و شروع حرکت انقلابی مردم به رهبری حضرت امام خمینی(ره) بود که این حرکت ادامه پیدا کرد و اوج آن در سال 1357 و با پیروزی انقلاب اسلامی همراه شد.

آیت الله محامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر گرفته از تعالیم اسلام، مبانی دینی و معارف اسلامی بود، اظهار کرد: امام خمینی(ره) قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بر اهداف و آرمان هایی از جمله حاکمیت اسلام، عدالت، استقلال، عزت و سربلندی مردم، اداره مردم بر اساس اراده مردم، رشد علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، آبادانی کشور با مشارکت مردم و نیز حاکمیت اسلام، فرهنگ اسلامی و اخلاق و ارزش های اسلامی تاکید می کردند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مشاهده می کنیم که امروز هم انقلاب اسلامی ما بعد از چهل وچند سال همچنان در همان مسیر حرکت


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - نمایندگان مجلس - پیروزی انقلاب اسلامی - انقلاب اسلامی - نماینده ولی فقیه - نمایندگان - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

تعامل منضبط و قانونی نمایندگان مجلس با سایر قوا از توصیه های مهم رهبری است

تعامل منضبط و قانونی نمایندگان مجلس با سایر قوا از توصیه های مهم رهبری است