مطالب مرتبط:
المقداد: سوریه کاملا به روابط راهبردی با ایران پایبند است
فیصل المقداد: شهید امیرعبداللهیان دوست سوریه بود/ رابطه دمشق - تهران راهبردی است
وزیر خارجه سوریه: رییسی و عبداللهیان زندگی خود را وقف ایران و امت اسلامی کردند
پیدام تسلیت وزیر خارجه سوریه در پی شهادت رییس جمهوری و وزیر خارجه ایران
فلاحت پیشه در واکنش به حمایت سوریه از ادعای حاکمیت امارات بر جزایر سه گانه ایرانی: سال 97 گفتم بشار اسد روزی از پشت به ایران خنجر خواهد زد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 14:502024-05-21سياسي

المقداد: سوریه کاملا به روابط راهبردی با ایران پایبند است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه طی سخنانی با ابراز تاسف عمیق به خاطر شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و دکتر حسین امیرعبداللهیان اعلام کرد: - وزیر خارجه سوریه با اشاره به اینکه شهیدان رییسی و امیرعبداللهیان روابط بسیار خوبی با دمشق داشتند و سوریه در غم از دست دادن آن ها سوگوار است تاکید کرد روابط ایران و سوریه روابطی راهبردی بوده و قابل تغییر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه طی سخنانی با ابراز تاسف عمیق به خاطر شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و دکتر حسین امیرعبداللهیان اعلام کرد: آقای حسین امیرعبداللهیان عاشق دمشق بود و ما یکی از دوستان سوریه را از دست دادیم.

المقداد در گفتگو با المیادین اظهار داشت: روابط سوریه و ایران روابطی استراتژیک است و امیدواریم که مناسبات ایران با همه کشور های عربی به این شکل شود.

وی در ادامه به روابط عمیق سوریه و شهید سید ابراهیم رییسی اشاره و تاکید کرد: رابطه ای که ما را با آقای رییسی پیوند می داد مورد اجماع ملی و سیاسی بود.

این مقام سوری تصریح کرد: هیچ چیز نباید ایران و سوریه را از هم جدا کند و ما به روابط خوب و راهبردی خود با تهران پایبندیم.


برچسب ها: امیرعبداللهیان - حسین امیرعبداللهیان - آیت الله سید ابراهیم رییسی - سوریه - سید ابراهیم رییسی - روابط - وزیر امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

المقداد: سوریه کاملا به روابط راهبردی با ایران پایبند است

المقداد: سوریه کاملا به روابط راهبردی با ایران پایبند است