مطالب مرتبط:
قاضی کشیک قلابی در کهگیلویه به دام افتاد
قاضی کشیک قلابی در کهگیلویه به دام افتاد
قاضی قلابی در کهگیلویه به دام افتاد
مناظره اول؛ بدون برنده، بدون پدیده /پزشکیان در دام زاکانی و قاضی زاده نیفتاد /جلیلی «سایه نشین بود»، قالیباف «متفاوت» /پورمحمدی سخنور بود اما...
مناظره اول؛ بدون برنده، بدون پدیده/ گریز پزشکیان از دام زاکانی و قاضی زاده، جلیلی «سایه نشین»، قالیباف «متفاوت»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 14:102024-06-18حوادث

به دام افتادن قاضی کشیک قلابی در کهگیلویه


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: فردی که با جعل عنوان قاضی کشیک دادگستری خود را به شهروندان معرفی و از آنها کلاهبرداری می کرد دستگیر شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ سیدمحمد موسوی درباره جزییات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور فردی در جلوی ساختمان دستگاه قضایی، شورای حل احتلاف-دادسرا، بانک ها-فرمانداری و اماکن  نظامی با عناوین مختلف، نظر به حساسیت موضوع مراتب در دستور کار تیم جمع آوری پلیس اطلاعات شهرستان کهگیلویه قرار گرفت.

وی اظهارکرد: با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی های هدفمند پیرامون مکان های تردد احتمالی مظنون را شناسایی و دستگیر  و یک دستگاه خودروی پژو 405 متعلق به او را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات و بازجویی خود به این نتیجه رسیدند که این فرد با سوءاستفاده از تردد در مراجع قضایی و دولتی خود را از قضات شاغل در مراجع قضایی شهرستان و فردی  ذی نفوذ در سطح استان معرفی و به مردم وعده حل و فصل پرونده را می داد و به طرق مختلف از شهروندان کلاهبرداری می کرد.

موسوی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروی متهم تعداد یک عدد مهر قاضی کشیک، یک عدد کارت کارکنان ناجا و مجوز تردد به اماکن نظامی و قضایی، مهر کارشناس تصادفات راهن


برچسب ها: شهرستان کهگیلویه - فرمانده انتظامی شهرستان - کهگیلویه - فرمانده انتظامی - شهرستان - انتظامی - تحقیقات
آخرین اخبار سرویس:

به دام افتادن قاضی کشیک قلابی در کهگیلویه

به دام افتادن قاضی کشیک قلابی در کهگیلویه