مطالب مرتبط:
تصمیم نابخردانه کاهش فرزندآوری متأثر از غرب بود
تصمیم نابخردانه کاهش فرزندآوری متأثر از غرب آغاز شد
تصمیم نابخردانه کاهش فرزندآوری از غرب آغاز شد
سارقان حرفه ای خودرو در شهرک غرب دستگیر شدند
آلایندگی های غرب بندرعباس موجب نگرانی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1403 ساعت 08:302024-06-09اجتماعي

غرب منشاء تصمیم نابخردانه کاهش فرزندآوری است


معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: یکی از شاخه های تباهی نسل، تصمیم نابخردانه ای است که از غرب آغاز و در کشورهای مشرق زمین تثبیت شد و امروز متاثر از وجود غرب اندیشان ایران هم جامعه درگیر شده و آن کاهش فرزندآوری است.

- ایسنا/قم معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: یکی از شاخه های تباهی نسل، تصمیم نابخردانه ای است که از غرب آغاز و در کشورهای مشرق زمین تثبیت شد و امروز متاثر از وجود غرب اندیشان ایران هم جامعه درگیر شده و آن کاهش فرزندآوری است.

سید اسماعیل حسینی مقدم در دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت طی سخنانی بیان کرد: در قرآن کریم دو دسته از آیات شریفه به نمایندگی از دو نوع اندیشه پیرامون جمعیت و فرزند و فرزندآوری نازل شده است.

معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم عنوان کرد: یک گروه از آیات در مقام تبیین اندیشه فرعون و مستکبران در طول تاریخ بشر است که تلاش آن ها به فساد کشیدن زمین است و دو برنامه محوری را برای تباه کردن زمین دنبال می کنند.

حسینی مقدم افزود: هدف این گروه این است که عمران و آبادانی و رفاه را از اهل جامعه بگیرند و نسل را در جامعه تباه کنند و حتما یکی از شاخه های تباهی نسل، تصمیم نابخردانه ای است که از غرب آغاز شد و در کشورهای مشرق زمین تثبیت شد و امروز متاثر از وجود غرب اندیشان ایران هم


برچسب ها: معاون اجتماعی - فرزندآوری - استانداری قم - استانداری - فرزند - اجتماعی - فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

غرب منشاء تصمیم نابخردانه کاهش فرزندآوری است

غرب منشاء تصمیم نابخردانه کاهش فرزندآوری است