مطالب مرتبط:
شوراهای پیشگیری از جرائم انتخاباتی در گیلان تشکیل شد
تشکیل مجموعه ای در سازمان استخدامی برای رصد دستگاه ها جهت عدم ورود به تبلیغات انتخاباتی
توصیه انتخاباتی جنتی
رییس ستاد انتخاباتی محمد شریعتمداری انتخاب شد /او کیست؟
کاندیداها در مناظرات انتخاباتی خود اخلاق را رعایت کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 17:102024-06-05سياسي

شعب ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در گیلان تشکیل شد


رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه انتخابات پرشور و با مشارکت بالا پشتوانه نظام بوده که باید با همکاری تمامی مسئولان به بهترین صورت در کشور برگزار شود گفت: - ایسنا/گیلان رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه انتخابات پرشور و با مشارکت بالا پشتوانه نظام بوده که باید با همکاری تمامی مسئولان به بهترین صورت در کشور برگزار شود گفت: شعب ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در محاکم قضایی تشکیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز 16 خرداد ماه در نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با موضوع برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، اظهار کرد: بعد از این حادثه بر اساس قانون اساسی و به فرمان رهبر معظم انقلاب باید انتخابات ریاست جمهوری در کشور برگزار شود.

وی با بیان اینکه شوراهای پیشگیری از جرائم انتخاباتی در مرکز استان و شهرستان ها تشکیل شده است، افزود: در این شوراها اقدامات مجرمانه ای که در فرآیند انتخابات صورت گرفته و سلامت آن را خدشه دار کند مورد رسیدگی قرار می گیرد.

رییس شورای قضایی گیلان با اعلام اینکه شعب ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی نیز در محاکم قضایی تشکیل شده است، گفت: در این شعب مطابق مقررات و ضوابط به تخلفات گزارش شده با دقت رسیدگی می شود.


برچسب ها: انتخابات - رییس کل دادگستری گیلان - انتخابات ریاست جمهوری - تخلفات انتخاباتی - رییس کل دادگستری - دادگستری گیلان - انتخابات ریاست
آخرین اخبار سرویس:

شعب ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در گیلان تشکیل شد

شعب ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در گیلان تشکیل شد